“Härligt sommarställe”

Mello Yello Bar & Restaurang
Rankad som nr 22 av 987 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden

Trevlig uteservering och mycket bra service. Mycket hög kvalitet på maten! Vi alla var väldigt nöjda och fick en trevlig kväll.

Datum för besöket: juli 2022
Tack 111linneat

Omdömet skrevs 17 maj 2022 från mobil enhet

Bra service. Vi var flera i sällskapet och alla tog olika rätter men alla var riktigt nöjda. Tog även olika drinkar efter maten som ska var fantastiska.

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack 692birgittah
Omdömet skrevs 18 april 2022 från mobil enhet

Maten god som vanligt Men trist när man ser råttor som springer på uteserveringen och det är inte första gången. Hoppas på bättring

Datum för besöket: april 2022
Tack 359carolineh
Omdömet skrevs 31 oktober 2021 från mobil enhet

Mycket bra mat. Trevlig personal. Häftigt att sitta ute på ett vis men det känns ombonat. Bra avstånd till andra bord. God bea.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Lars Olov S
Omdömet skrevs 13 september 2021 från mobil enhet

Mysig och trevlig restaurang. Väldigt god pasta och pina colada i världsklass.
Det var dock den grymma servitören Joakim som satte pricken över i:et på vårt besök.
Kommer gärna tillbaka nästa gång jag är i Malmö.

Datum för besöket: september 2021
1  Tack Jettaz134

Resenärer som tittade på Mello Yello Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Mello Yello Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.