“Trevligt ställe med mysig uteservering”

Mello Yello Bar & Restaurang
Rankad som nr 18 av 988 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 17 maj 2022 från mobil enhet

Bra service. Vi var flera i sällskapet och alla tog olika rätter men alla var riktigt nöjda. Tog även olika drinkar efter maten som ska var fantastiska.

Datum för besöket: maj 2022
Tack 692birgittah

Omdömet skrevs 18 april 2022 från mobil enhet

Maten god som vanligt Men trist när man ser råttor som springer på uteserveringen och det är inte första gången. Hoppas på bättring

Datum för besöket: april 2022
Tack 359carolineh
Omdömet skrevs 31 oktober 2021 från mobil enhet

Mycket bra mat. Trevlig personal. Häftigt att sitta ute på ett vis men det känns ombonat. Bra avstånd till andra bord. God bea.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Lars Olov S
Omdömet skrevs 13 september 2021 från mobil enhet

Mysig och trevlig restaurang. Väldigt god pasta och pina colada i världsklass.
Det var dock den grymma servitören Joakim som satte pricken över i:et på vårt besök.
Kommer gärna tillbaka nästa gång jag är i Malmö.

Datum för besöket: september 2021
Tack Jettaz134
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

God mat och stämning. Trevlig men lite stressad personal som gjorde fel med våran beställning men allt blev gott och bra i slutändan! Dock var deras utemöbler speciellt stolarna inte alls sköna att sitta på länge så kaffe och dessert efter maten skippade vi. Men helt klart väl värt att besöka för maten är bra tillagad med goda smaker.

Datum för besöket: juli 2021
Tack sandraDH84

Resenärer som tittade på Mello Yello Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Mello Yello Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!