“Bra mat och grym service”

Mello Yello Bar & Restaurang
Rankad som nr 28 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 5 dagar sedan från mobil enhet

Mysig och trevlig restaurang. Väldigt god pasta och pina colada i världsklass.
Det var dock den grymma servitören Joakim som satte pricken över i:et på vårt besök.
Kommer gärna tillbaka nästa gång jag är i Malmö.

Datum för besöket: september 2021
Tack Jettaz134

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

God mat och stämning. Trevlig men lite stressad personal som gjorde fel med våran beställning men allt blev gott och bra i slutändan! Dock var deras utemöbler speciellt stolarna inte alls sköna att sitta på länge så kaffe och dessert efter maten skippade vi. Men helt klart väl värt att besöka för maten är bra tillagad med goda smaker.

Datum för besöket: juli 2021
Tack sandraDH84
Omdömet skrevs 14 februari 2021

Maten är usel dubbel friterade pommes och ingen finess alls baren är helt okej med stortutval av drinkar personalen helt okej vakten som står där tror han jobbar för CIA överdriven kille men men

Datum för besöket: februari 2021
Tack Luperesor1
Omdömet skrevs 25 augusti 2020

Ligger bra till på Lilla Torg, lätt och hitta och lagom stort. Mycket trevlig personal både vakt och barpersonalen, kommer absolut gå hit igen.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Albin J
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Restaurangens läge på Lilla Torg är utmärkt för turisten som vill sitta mitt i smeten. Vi uppskattade den goda maten och fina servicen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Annablomman

Resenärer som tittade på Mello Yello Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Mello Yello Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!