“Goda smaker”

Mello Yello Bar & Restaurang
Rankad som nr 28 av 962 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

God mat och stämning. Trevlig men lite stressad personal som gjorde fel med våran beställning men allt blev gott och bra i slutändan! Dock var deras utemöbler speciellt stolarna inte alls sköna att sitta på länge så kaffe och dessert efter maten skippade vi. Men helt klart väl värt att besöka för maten är bra tillagad med goda smaker.

Datum för besöket: juli 2021
Tack sandraDH84

Omdömet skrevs 14 februari 2021

Maten är usel dubbel friterade pommes och ingen finess alls baren är helt okej med stortutval av drinkar personalen helt okej vakten som står där tror han jobbar för CIA överdriven kille men men

Datum för besöket: februari 2021
Tack Luperesor1
Omdömet skrevs 25 augusti 2020

Ligger bra till på Lilla Torg, lätt och hitta och lagom stort. Mycket trevlig personal både vakt och barpersonalen, kommer absolut gå hit igen.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack LittleALJO
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Har det alltid trevligt på Mello Yello! Väldigt goda drinkar och mysig bar! Nu under covidtider var det bra med avstånd mellan borden på uteserveringen och personalen höll koll så att gäster följde riktlinjer osv. Mycket bra!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack 432shan
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Restaurangens läge på Lilla Torg är utmärkt för turisten som vill sitta mitt i smeten. Vi uppskattade den goda maten och fina servicen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Annablomman

Resenärer som tittade på Mello Yello Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Mello Yello Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!