“Mysigt och bra drinkar! ”

Mello Yello Bar & Restaurang
Rankad som nr 28 av 975 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden

Har det alltid trevligt på Mello Yello! Väldigt goda drinkar och mysig bar! Nu under covidtider var det bra med avstånd mellan borden på uteserveringen och personalen höll koll så att gäster följde riktlinjer osv. Mycket bra!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 432shan

Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Restaurangens läge på Lilla Torg är utmärkt för turisten som vill sitta mitt i smeten. Vi uppskattade den goda maten och fina servicen.

Tack Annablomman
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

En kall och regnig eftermiddag i juli stannade vi till för att förfriska oss. Servitrisen tog glatt upp beställningar och lade ner stor möda på att få igång gasolvärmarna runt vårt bord. Alla fick även filtar att klä in sig i, (några kände sig nedkylda pga tidigare rundtur med sightseeingbåt) inga sura miner bland personalen. Rekommenderas

Tack Strunt68
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat och dryck, bra service och en härlig miljö!
Jag valde cannellonin och den var klockren, så väl i smaker som textur.
Rekommenderas starkt!
Sambon tog oxfilén, vilken var okej men inte mer än så.
Ger även ett stort plus för kökets öppettider, då de flesta andra restauranger i området stänger någon timma tidigare.

Tack simonemanuelson95
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Kan vara det sämsta stället vi varit på, dom lever på läget. Oxefilepastan hade griskött istället för oxfile. Blåmusslorna 70% tomma och gräddsåsen hade dom tappat ett saltkar i. Tips gå inte hit om du vill kasta pengarna i havet.

Tack N8787DTjulias

Resenärer som tittade på Mello Yello Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Mello Yello Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!