“Klockrena smaker”

Mello Yello Bar & Restaurang
Rankad som nr 28 av 958 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden

Riktigt god mat och dryck, bra service och en härlig miljö!
Jag valde cannellonin och den var klockren, så väl i smaker som textur.
Rekommenderas starkt!
Sambon tog oxfilén, vilken var okej men inte mer än så.
Ger även ett stort plus för kökets öppettider, då de flesta andra restauranger i området stänger någon timma tidigare.

Datum för besöket: juli 2020
Tack simonemanuelson95

Kan vara det sämsta stället vi varit på, dom lever på läget. Oxefilepastan hade griskött istället för oxfile. Blåmusslorna 70% tomma och gräddsåsen hade dom tappat ett saltkar i. Tips gå inte hit om du vill kasta pengarna i havet.

Datum för besöket: juli 2020
Tack N8787DTjulias
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Vi stannade mest för att få en svalkande öl men då stället var så trevligt med otroligt hörlig personal beställde vi ganska snart in en förrätt bestående av en chevretoast o de va en riktigt underbar smakupplevelse. Tveka inte att stanna till o njut av bra mat o trevlig service.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Teambra
Omdömet skrevs 15 maj 2020

Min favorit-restaurang i Malmö, åker ofta hit. Atmosfären är magisk, personalen är go. Avslappnad och skön stämning samt bra barhäng på kvällen. Det bästa är på sommar och vår när uteserveringen är öppen och man kan sitta ute hela kvällen under alla värmare utan att frysa. Samt att man kan beställa mat fram till 00:00 varje dag!
Var där även nu under denna krisen för att supporta och det känns luftigt och tryggt, mycket bättre än många andra ställen runt om i stan där folk sitter trångt.

Datum för besöket: maj 2020
Tack emsld
Omdömet skrevs 3 maj 2020 från mobil enhet

Bra burgare och skönt med värmare och kunna sitta ute . Kommer helt klart komma hit igen . Rekommenderas

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack fredde76

Resenärer som tittade på Mello Yello Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Mello Yello Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!