Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Malmös trevligaste restaurang ”

Mello Yello Bar & Restaurang
Rankad som nr 27 av 934 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 9 december 2019 från mobil enhet

Här jobbar den bästa/trevligaste/serviceminded personalen jag någonsin mött på en restaurang. Bra mat i mysig miljö. Hit borde jag gå oftare bara för att må bra

Datum för besöket: december 2019
2  Tack Anette B

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med god mat och gott vin. Trevlig personal med stort hjärta för sina gäster.

Datum för besöket: december 2019
Tack lindajlantlollan
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Halloweensminkade servitriser o servitörer som såg riktigt roligt läskiga ut. Vi har två 9 åringar som vet vad de gillar o inte.Restaurangen ändrade o anpassade menyn så den passade våra damer. God mat som höll vad den lovade.

Datum för besöket: november 2019
Tack 842kristina_
Omdömet skrevs 30 oktober 2019

Trevlig restaurang med uteserveringen i full gång trots höstkylan. Fungerade bra tack vare gasolvärmare. Bra mat och relativt OK priser

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 988ulf_
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

God mat i bra läge! Vi åt honungsmarinerad lax, Cannelloni respektive Svamprisotto och alla var mycket nöjda med maten.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 30cecilia_

Resenärer som tittade på Mello Yello Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Mello Yello Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!