“Pålitlig klassiker”

Mello Yello Bar & Restaurang
Rankad som nr 31 av 945 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 31 mars 2018

En mycket trevlig restaurang med kunnig, serviceinriktad personal och mycket god och vällagad mat. Har besökt detta ställe flera gånger och vi har aldrig blivit besvikna! Trots mycket folk är ljudnivå helt OK och det går bra att föra ett samtal. Ett råd till besökare; boka bord!

Tack Arne S

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk personal med otroligt hög servicenivå, populärt ställe, alltid mycket gäster och ligger mycket tillgängligt.

Tack Pierre W
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Mysig atmosfär, supertrevlig personal och god mat :) Fisksoppan är jättegod, likaså drinkarna. Rekommenderas!

Tack May797
Omdömet skrevs 15 februari 2018

Har besökt Mello Yello ett tiotal gånger just eftersom jag tycker att det är en bra och mysig restaurang. Personalen är alltid väldigt trevliga och maten är helt okej! Skulle inte säga att de har Malmös bästa mat men själva atmosfären, maten, personalen och drycken blir tillsammans väldigt bra! Massvis med goda drinkar året om och på sommaren har de en mysig uteservering!

Tack Smultron-Sanna
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Klart bästa restaurangen på Lilla Torg.
Ta en öl, en drink eller ät en bit mat. Här serveras riktigt bra pub mat med allt från fisk till klassisk burgare. Kockens tavla bjuder på överraskningar av det bättre slaget.

Tack Lars J

Resenärer som tittade på Mello Yello Bar & Restaurang tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Mello Yello Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!