“Födelsedag”

Kök: Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 3 maj 2022 från mobil enhet

Väldigt god fyrarättersmiddag. Vinpaketet till smakade utsökt bortsett från dessertvinet. Den syrliga rabarbern och vinet gifte sig icke enligt vår smak. Vi var väldigt nöjda med kvällen och menyn som helhet. Fantastiskt vällagad god mat och vackert upplagd så vi åt och njöt med alla sinnen. Tack för en fin kväll!

Datum för besöket: maj 2022
Tack syren49

Omdömet skrevs 4 april 2022

Eftersom min sambo fyllde år ville jag fira henne med ett besök på Malmös "bästa" krog. Så besviken jag blev. Det började med att vi, förutom den vanliga menyn, även ville titta på dryckesmenyn. Då fick vi beskedet att det inte behövs eftersom servitrisen kunde tala om vad vi skulle dricka. Aldrig hört något dummare. Det resulterade att vi inte visste vad vi beställde. Vi beställde Suells sula och vildsvin samt extra pommes frites. Efter en bra stund kom vår pommes frites och då passade jag på att fråga servitören vad smöret som fanns på bordet skulle vara till? Han svarade då förvånat, "Oj, har ni inte fått något bröd och inte heller någon aptitretare?" Han gick då och hämtade detta till oss, men innan han kom tillbaka fick vi våra varmrätter. Fast här utryckte jag mig fel. Maten var inte alls varm. Smaken var det inget fel på, men det är jättetrist att behöva betala dyra pengar för kall mat. Aldrig med Årstiderna.

Datum för besöket: mars 2022
1  Tack SvenErik4317
Omdömet skrevs 4 mars 2022 från mobil enhet

Mysig restaurang för mogen publik. Lugnt, tyst, mysigt. 2 vuxna 50+ njuter till fullo. Äter ”Sula”, utbankad kalvfilé med fondueost. Antagligen det godaste kött vi någonsin ätit! Till det en Priorat som är perfekt till. Kan bara rekommenderas!

Datum för besöket: mars 2022
1  Tack Ellert48
Omdömet skrevs 18 februari 2022 från mobil enhet

Bästa servicen. Fantastiska rätter o mysigt ställe. Alla förväntningar infriade. Ät gärna anklår, oxfilé eller kalvsula. Dessert crepes susette.. En Kanonupplevelse!

Datum för besöket: februari 2022
1  Tack HelenVara
Omdömet skrevs 16 februari 2022 från mobil enhet

Nej tyvärr, det håller inte för den prislappen. Trasiga möbler, tafflig och oerfaren service på låg nivå. Det smakar väl ok, men känns lite affärslunch 2002, inte så fräsch eller uppdaterat till 2020 talet.
Det finns mer än dussinet restauranger som levererar på så mycket bättre nivå till samma och lägre priser, så tegelvalv i all ära, men detta håller inte.

Datum för besöket: februari 2022
1  Tack AlmhultGrodan

Resenärer som tittade på Arstiderna I Kockska Huset tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Arstiderna I Kockska Huset? Berätta vad du tyckte!