“En fantastisk kväll! ”

Rankad som nr 24 av 948 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Område: Gamla Staden

En fantastisk kväll! Totalt sett blir det högsta betyg med tanke på huvudrätten och efterrätten, vinet och servicen. Ostronen var mycket fina, men inte så svårt att misslyckas med. Vildanden var en av de godaste rätterna jag ätit. En underbar sås till det mycket fina köttet, med ett perfekt italienskt vin. Hallonsufflen med glass blev en lyckad avslutning. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: september 2020
Tack fitzbenedict

Omdömet skrevs 24 juni 2020

Trevlig och kunnig personal, men förmågan att läsa av sällskapets behov och humör. Högklassig mat, god och välpassande dryck (rekommenderad av personalen som gav en intressant bakgrundshistoria till drycken). Mysig lokal. Toppen!

Datum för besöket: mars 2020
Tack Johanna L
Omdömet skrevs 9 mars 2020 från mobil enhet

Vi beställde tre rätters middag och vi var båda väldig imponerade av maten, sofistikerad men klassisk. Lagom portioner och fina och varierat utvald.
Dem har en helt fantastisk vin menu men tyvärr har Inge bra sommelier, jag blev besviken först när jag fick min prosecco på glaset utan att se flaska och sedan fick inte ens smaka på mitt 179kr glass rött vin... jag menar men vad är servicen???
Annars det har varit en jätte trevlig kväll

Datum för besöket: mars 2020
Tack Z4201OMcarolinac
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Verkligen fantastiskt restaurang, super service, mat, priser och lång lista av bra viner.
Värm rekommenderar.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 217ewal
Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

+väldigt fina lokaler
+trevlig servitör
+fin inredning
-maten höll tyvärr inte måttet, kycklingen var väldigt torr och tillbehören var få och tråkiga.
Det finns många bättre ställen att äta på i Malmö.

Datum för besöket: februari 2020
Tack alexandert553

Resenärer som tittade på Arstiderna I Kockska Huset tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Arstiderna I Kockska Huset? Berätta vad du tyckte!