“Helt oplanerat hamnade vi här”

Arstiderna I Kockska Huset
Kök: Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Vi valde en färdig meny med vin paketet. Och 3 av 4 rötter var god köttdelen passade mig inte. Köttet hade en jul gummiaktig textur dom inte passade mig. Men det är en härlig miljö. Då på det hela en mysig kväll.

Datum för besöket: februari 2020
Tack bodilw644

Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Hög klass på denna restaurangen!
En trappa ner i källaren finns denna mysiga verksamhet, som känns inspirerad av historiska miljöer.
Maten är dyr, men då serveras också mycket högklassiga rätter, som är vällagade.
Hade en trevlig kväll här med fantastisk mat.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Wazid_1
Omdömet skrevs 9 januari 2020

Vi anlände en sen och kall höstkväll och fick ett varmt mottagande vid entrén och garderobiären.
Vidare in i de myckat vackra, gamla källarlokalerna (Gammalt myntverkar-bygge fick vi veta vid efterfrågan) togs vi väl emot av proffsig hovmästare med lärling(?) som tillika visade sig vara en god sommelier.
Nöjda med maten och vinet därtill, samt mycket uppmärksam och trevlig personal.
Kan klart tänka mig ett besök framöver då man är i trakterna!

Datum för besöket: november 2019
Tack 713jonas
Omdömet skrevs 3 januari 2020

Bra mat, god service och mysig miljö. De menyförslag som erbjuds är väl sammansatta. Möjligen är vinpaketen lite överprissatta.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Lysmasken2
Omdömet skrevs 19 december 2019 från mobil enhet

Vi var här et sällskap på 10 personer och är helt upprörda - drinken kass kass - servitören helt ensam fast vi komet krävande sällskap

Datum för besöket: december 2019
3  Tack eruge

Resenärer som tittade på Arstiderna I Kockska Huset tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Arstiderna I Kockska Huset? Berätta vad du tyckte!