“Utmärkt !”
Omdöme om BrewDog Malmö

BrewDog Malmö
Rankad som nr 135 av 947 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och god öl!Hunden välkommen in och fick sin egen vattenskål! Att rekommendera!

Tack Zsuzsi H

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Stor och rymlig lokal med rejäl bar. Massor av olika öltyper - på tap, flaska och burk. Fantastiskt goda burgare och fries.

Tack Jörgen L
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Jag gillar BrewDog, men kvällens upplevelse var långtifrån bra.
Det som stör mig mest är att den serverade Punk IPA´n var helt avslagen och när detta påpekas i baren så smakar killen i baren på den och säger " det är så den skall smaka". Väldigt besviken.

Tack Håkan B
Omdömet skrevs 23 augusti 2017

Vi satt på den trevliga uteserveringen (på träbänkar som på en festival), och åt hamburgare och drack öl en fredagskväll om våren. Ölen kostar helt skamlöst uppåt hundra spänn för ett litet glas, men är förstås Brewdogs balla sortiment. Burgarna var också helt okej, men när de kostar nära 200 så måste de vara exceptionellt bra, och riktigt dit nådde de alltså inte. Ett plus för barnmeny till hyggligt pris. Läsksortimentet är dock också typ hipster och kostar mer än ett par tior, så det man förlorar på karusellerna tar man igen på gungorna, som det heter. Dessutom fick man köa i baren för att få beställa.
Efter att alla fått mat (endast huvudrätt, burgare), och de vuxna druckit ett par öl, slutade notan kring tusenlappen, och för de pengarna kan hela familjen få betydligt bättre mat och service på andra restauranger i stan. Men... är man ekonomiskt oberoende och har en fetish för burgare och bärs är det här absolut stället!

Tack Martin A
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Som ölställen fungerar Brewdog bra om än lite dyrt, men som restaurang fungerar det inte alls.

Var där ett gäng och åt en kväll. Förutom oss var det inte mycket folk på stället trots att det var lördag klockan 20.00. Brewdog hade därmed bästa möjligheten att ge den bästa servicen och bästa maten som de mäktade med. Tyvärr mäktade de inte med särskilt bra mat eller service.

En i vårt sällskap fick fel hamburgare och sa till. När väl en ny kom ut verkade det vara ytterligare en fel hamburgare eftersom servitören gick ut med den till bordet, tittade på den och gick tillbaka till köket. Fick vänta ytterligare på den burgaren.

En annan fick vänta extremt länge innan hens hamburgare dök upp. Så länge att vi andra hunnit äta upp.

Maten i sig var tråkig. Pommes fritesen såg krispig och god ut men splittrades så fort en satte gaffeln i. Fick äta den genom att skopa upp den på gaffeln. Hamburgaren var också väldigt tråkig. Smakade väldigt lite och det var alldeles för mycket bröd. Hade beställt en med jordnötssås, men tyckte ändå att den var smaklös. I övrigt väldigt tråkiga tillbehör.

Till detta drack jag fick jag en öl för 82 kronor. En 33 cl burköl serverad IKEA-style, dvs jag fick hälla upp den själv.

Det är märkligt att Brewdog lyckats bli en kedja med den maten och de ölpriserna.

Tack ThunderbirdJenis

Resenärer som tittade på BrewDog Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt BrewDog Malmö? Berätta vad du tyckte!