“Linda”

20:00
Rankad som nr 78 av 952 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Stämningen var avslappnad och familjär. Trevlig personal. God service och mycket välsmakande mat. Jag rekommenderar ett besök!

Datum för besöket: mars 2021
Tack lindan0rdberg

Atmosfären inne som ute andas Spanien enda skillnaden är att det är i Malmö.
Maten är typiskt spansk tapas med allt där till för att kliva in i en riktigt spanska tapas bar! Du dricker sandgria och spanar in menyn igen för att hitta något mer att äta för allt är gott.
Passar alla smakar små som stora

Tack issasw

Ett av mina favoritställen i Malmö. Jättegod klassisk spansk mat. Personalen skapar god stämning. Trevlig restaurang samt uteservering med vindskydd. Sangira o husets vin är bra. Tyvärr är lunch och brunch borttagen pga coronan nu men annars var det en hit. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: mars 2021
Tack 531emelye
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Sedan drygt 2 månader besöker vi denna tapasrestaurang en gång i veckan. Första gången gav sån mersmak. Allt är så genuint spanskt. Maten, att personalen talar spanska med varandra och gästerna, att alla verkar trivas med att jobba där, musiken... en blandning av äkta spansk och Latinamerikansk, att personalen sjunger med till musiken från högtalarna, att man har tid att ha roligt med varandra och med gästerna och att man, trots det höga tempot, känner sig lugn och välkommen.

Tack lassef103
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Mycket trevlig och hjälpsam personal - jag fick nåt som jag frågade efter som inte fanns på menyn. Alla var charmerande och det var kul att höra och få prata lite spanska.

Tack Rhona D

Resenärer som tittade på Vibliotek tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Vibliotek? Berätta vad du tyckte!