Öppet i dag: 12:00 - 16:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Nostalgitripp

Jättesöt liten affär av nostalgityp. Trevlig personal. Mysigt att hitta saker från barndomen. Väl ... läs mer

Omdömet skrevs 16 oktober 2016

AtaWind
Lund, Sverige
Läs alla 4 omdömen

Omdömet skrevs 1 augusti 2016

En av de underbaraste ställe i Lund specielt för barn, en mycket gammal godisaffär i ett pytte litet hus. Hela gamla inredningen bevarades som ger en magiskt atmosfär för barn och även vuxna. Den är öppen bara visa dagar och tider.

1  Tack AtaWind
Johan H, Informationsansvarig på Hökeriet, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2016

Tack, snälla, för fint omdöme. Hoppas att ni kommer tillbaka! :)

Omdömet skrevs 28 februari 2016