“Kina-mat på riktigt”

Kök: Kinesiskt
Middagsalternativ: Buffé
Middagsalternativ: Buffé
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Som att förflytta sig till Kina. Sluter man ögonen och njuter av smaken och dofterna är det som att förflytta sig till en liten restaurang i Kina.

Lite "hole in the wall"

Rekommenderas varmt för riktig Kina-mat.

Tack Lars W

Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Utmärkt lunch buffé för 79kr - inget överflöd men allt man kan begära och smakrikt. Litet, trångt och lite trist med plastdukar men maten utmärkt.

Tack Johnny N
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Väntade på soppan rätt så länge då andra redan fått sina maträtter. Ville inte ha chili, vilket betydde att soppan smakade rätt så basic- så ta md chili. Nudlarna var rätt tjocka klumpar, lite som rester fr dumpling deg!! Men helt ok lunch på en varm dag i Lund.

Tack cisu65
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Gillar man riktig Kina mat skall man gå till Mui Gong. Allt känns kinesiskt t.o.m. lokalen. Det är välgjort och gott.

Tack janoandesson
Omdömet skrevs 22 april 2017 från mobil enhet

På väg hem från en rockopera i Kristianstad blev vi sugna på Kinamat och valde första bästa. Det var ett bra val! Lokalen är urtrist men maten var suverän. Jag tog lamm och hon tog wokade räkor. Båda rätterna var väldigt goda och portionerna rikliga. Maten kom inom tio minuter. Rekommenderas!

Tack Lars H

Resenärer som tittade på Mui Gong tittade också på

Besökt Mui Gong? Berätta vad du tyckte!