“God mat med stora portioner”
Omdöme om Hjulet Mat & Vin

Hjulet Mat & Vin
Rankad som nr 8 av 249 Restauranger i Lund
Beskrivning: Hjulet mat & vin är en lugn och mysig restaurang med gammaldags stil där små som stora är välkomna. Hos oss finner ni dem klassiska rätterna på ett väl tillagat vis med generösa portioner. Här får ni en trevlig upplevelse oavsett vilket ärende ni har då vi alltid strävar efter alla gästers belåtenhet. Till maten finns en komplett vinmeny från flertalet kända årgångar och vinländer. Med en bred kunskap uppvaktar vi er efter era behov, med, mat, drinkar, vin & öl ser vi till att din upplevelse blir en du vill avnjuta gång på gång! "Ett hjul rullar inte utan dess ekrar". Hos oss lägger vi mycket stor vikt på de enskilda delarna som tillsammans bildar en komplett och oförglömlig helhet. Hjulets gemensamma nämnare är professionell personal, bra och färska råvaror & en måltid anpassad efter Er.
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

God mat med stora portioner och vettiga priser med trevlig personal och mysig atmosfär ett måste att prova.....

Datum för besöket: september 2020
Tack kenneth60

Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Jättetrevlig resturang, med mycket god mat och god service. Bra pris för god mat. Lokalen gör upplevelsen ännu bättre!

Tack B6976BFsaraa
Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Detta är en klassisk "kvarterskrog" där man äter husmanskost. Vi, två vuxna och tre barn, besökte för ett familjefirande en torsdag kväll. Vi åt förrätt och huvudrätt. Det var inga problem att få fläsket utbytt mot kyckling, servitören var mycket vänlig och duktig. Ett stort plus är att barnmenyn består av vuxenmenyn i barnportionsstorlek (på många restauranger innebär barnmeny korv, pannkakor, köttbullar osv). Portionerna var generellt väldigt stora, priserna helt rimliga i förhållande till kvalitén på maten. Stället är rent, hygieniskt och vi återkommer gärna.

Tack Liora O
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Fantastisk god mat perfekta priser och personal. lagom storlek på lokalen perfekt om man inte vill trängas .

Tack 255larsg_rana
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

mycket kul ställe med trädinredning bra mat för hyfsad peng, trevlig personal bra lättläst meny och bra dryck utbud maten smakade väldigt bra,rent och snyggt och väldigt populär kan behövas bokas bord,mix grill tallrik och wallenbergare rekommenderas.

Tack bluetomas

Resenärer som tittade på Hjulet Mat & Vin tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Hjulet Mat & Vin? Berätta vad du tyckte!