“Otroligt prisvärt”

Fengsson Dumplings House
Rankad som nr 30 av 249 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Man blir verkligen chockad över hur litet stället är när man först går ner för trappan, men man blir nästan lika chockad över hur bra stället är. 10 dumplings plus nudlar för 79 kr vilket räcker för att bli rejält mätt på. Ger en oerhört genuin känsla, personalen är trevlig och dumplingsen är oerhört goda med tydliga smaker och perfekt yta. Det enda negativa är egentligen att det är så oerhört trångt, på gränsen till klaustrofobiskt.

Tack VB1917

Omdömet skrevs 8 februari 2018

Mycket bättre än "vanlig" snabbmat som pizza och kebab.
Valde 15 st mix med kyckling och fläsk. Dumplingsen smakar i sig själv inte mycket men med kombination med dippsåserna så blir det riktigt gott. Valde nudlar till och även de smakade bra.
Jag köpte till en dippsås så jag hade kvar sås. Den resterande dippsåsen använde jag till sushi veckan efter och den kombinationen funkade mycket bra. (ett litet tips)
Lokalen är liten men det finns några sittplatser men rekommendationen är att ta med sig maten.

Detta är riktig trevlig snabbmat rekommenderas absolut.

Tack AndersL2259
Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Dumplingarna är goda, har tagit mix båda gångerna jag varit där, men inget speciellt. Nudlarna som hör till däremot är fantastiskt goda. Hade de haft det alternativet hade jag kört bara nudlar utan dumplings. Soppan som inkluderas i priset är också riktigt, riktigt god. Personalen kan dålig svenska om alls men ger mycket bra service och om en kategori är mätt för pengarna så är det väldigt prisvärt.

Tack 9suzy
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Otroligt gods dumplings med både vegetariskt och köttalternativ. Nudlarna som man får till är även utsökta.

Tack TamaraLund
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Snabbt, gott och billigt! Nygjorda, stekta dumplings som känns väldigt genuina (har bara varit i Kina en gång). Källarlokalen är inte gjord för romantiska middagar, det här är mer för hämtmat eller att slänga i sig

Tack Lund_Swed

Resenärer som tittade på Fengsson Dumplings House tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Fengsson Dumplings House? Berätta vad du tyckte!