“mycket bra”
Omdöme om Gront o Gott

Gront o Gott
Rankad som nr 63 av 248 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

bästa salladen jag ätit, aldrig hört någon som är missnöjd, vi brukar gå dit och köpa take away på lunchrasten, alla kollegor gillar också det. ibland lång kö men brukar gå snabbt.

Datum för besöket: maj 2017
Tack jakobo541

Omdömet skrevs 14 april 2017

Min favorit är asiatisk räksallad med soyavinegrätt, blev rekommenderad denna vid mitt första besök och blev helnöjd, har provat andra sallader men kommit fram till att ingen är som räksalladen... Har i min tur rekommenderat det till mina vänner och ingen har hittills blivit missnöjd. Kön kan vara lång men det går snabbt, rekommenderar att boka i förväg via appen om man har kort om tid

Datum för besöket: april 2017
Tack RitaN1548
Omdömet skrevs 22 mars 2017

Minsta möjliga mängd tillbehör som de kan komma undan med utan att jag lämnar tillbaka salladen. När jag sa att det var lite snålt med dressing (halv kopp av aiolin) så fnös han åt mig. Inte en trevlig upplevelse.

Datum för besöket: mars 2017
Tack 519isaks
Omdömet skrevs 6 mars 2017 från mobil enhet

Här får du snabbt den sallad FU vill ha till en billig peng . Fräsch sallad och effektiv personal. Du får vad du betalar för

Datum för besöket: januari 2017
Tack annikaw2013
Omdömet skrevs 16 februari 2017

God fräsch och prisvärd sallad. Förbeställde på hemsidan och kunde hämta upp snabbt och smidigt. Positivt med veganrätter på menyn.

Datum för besöket: februari 2017
2  Tack wallinia

Resenärer som tittade på Gront o Gott tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt Gront o Gott? Berätta vad du tyckte!