Omdömet skrevs 26 juli 2020

Fräsht & mysigt med fin innegård. Skönt med en entrédörr i anslutning till parkeringen så att man kunde ta sin packning från sin bil och rakt in till hiss. Hade dock önskat att parkering ingick i priset!

Tack CarolineH2612
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Detta Hotell ligger bra lokaliserat i hjärtat av Lund med saluhallen tvärs över torget och trevliga restauranger som ramar in Mårtenstorget.
Frukosupplevelsen bländande bra och därmed något av det bästa vi upplevt.

Tack matskarellholmgren
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi bokade rummet för två nätter samma dag som vi skulle bo där. Blev mycket väl mottagna av managern som vikarierade i receptionen. Han uppgraderade oss till ett annat rum. Rummet var fantastiskt med gamla träbalkar mitt i rummet. Våra cyklar fick stå på innergården, som vi också hade som utsikt från rummet. Morgonen efter beslutade vi oss för att stanna en tredje natt. Det glömde managern bort men det löste sig när vi blev uppringda av honom.
Precis allr var bra på det här hotellet!
Inte minst personalen. Kommer gärna tillbaka hit fler gånger.

Tack 543maritag
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Bodde på våningen högst upp. Det rummet vi fick hade snedtak och det kändes lite instängt. Man kunde inte sitta i sängen med ryggstöd. Rummet var trångt. Det fanns kylskåp, diskmaskin och köksutrustning, vilket var annorlunda mot andra hotellrum. Eftersom det inte gick att sitta mjukt i sängen saknades det sköna stolar. Fanns enbart två hårda köksstolar.

Tack 444ingelak
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Superfint hotell med rymliga rum. God service. Trevlig och god frukost. Stortorget ligger endast ett stenkast bort. Vi var mycket nöjda med vistelsen. Stora hissar med fin spegel. Hissen gick i normaltempo.

Tack Q33ne