• Fri parkering
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 177 US$/natt.

Elite Hotel Ideon(Lund)(Mycket prisvärt!)
  • Träningsanläggning
Hotel Finn(Lund)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
  • Träningsanläggning
  • Frukost ingår
Park Inn by Radisson Lund(Lund)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Jag har bott på flera hotell i Lund de senaste åren, både bra och mindre bra, men provade nu Nordic och har fått mitt favorithotell i denna staden. Det är ett gammalt hus som har renoverats med gamla detaljer bevarade och är mycket spännande. Jag tror att alla rum är unika. Det rummet jag hade hade inga räta vinklar, sluttande tak vilket gjorde att rummet blev "lite" mindre men trots det otroligt prisvärt. Personalen är mycket vänlig och frukosten utöver det vanliga. Och sedan läget - mitt i stan ! Jag kan verkligen rekommendera detta hotell !

Tips för att välja rum: Alla rum är unika - jag hade ett rum på 3:e våningen med snedställda fönster och ingen insyn !
  • Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack LarsStockholm
Anna W, Front Office Manager på Hotell Nordic Lund, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Tack Lars för din fina feedback!
Så roligt att du trivdes hos oss.
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Mvh

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell som nyligen blivit medlem i Best Western kedjan. Rummet var rymligt och frukosten är bra men dock kan det bli lite trångt vid ”högtrafik”. Har alltid blivit väl bemött här och kommer fortsätta ha hotellet som favorit i Lund

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack SweFam
Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande i receptionen. Allt är i god ordning. Rummet är snyggt och har till och med dimbar belysning i taket vilket gör att man kan få ett behagligt ljus (vilket inte alla hotellrum kan skryta med). Bra materialval och skön säng. Även utmärkt frukost.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
1  Tack andersw150
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Litet hotell med fräscha rum med pentry. Superbra centralt läge. Smidigt med intilliggande parkeringsdäck. Frukosten var toppen och den trevliga personalen var mycket aktiv och plockade undan från borden samt fyllde på frukostbuffén.
Ingen servering och bemanning på kvällen men det finns väl egentligen inget behov av när man bor centralt i trevliga Lund. Frukostsalen kan kvällstid användas för att inta medhavd mat och dryck vilket vi såg några gäster göra. Hit kommer vi igen.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
1  Tack Klas D
Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Bodde på Nordic Lund i fem nätter och blev glatt överraskad. Det ligger väldigt centralt och nära till allt man behöver, och rummet var fint och rent. Även frukosten var klart godkänd, men det bästa var nog personalens bemötande! Rekommenderar varmt det här stället.

Bodde här: november 2017, reste ensam
1  Tack Mikael E