“Kunde inte gå förbi chokladen”
Omdöme om Ahlgrens Konfektyr

Ahlgrens Konfektyr
Rankad som nr 66 av 249 Restauranger i Lund

En mycket trevlig överraskning i Lunds saluhall, ett fantastiskt utbud med rik variation och annorlunda med klassiker, betyget lär åka upp med fler besök, mandelkakan med mörk choklad var exakt vad som behövdes i magen (men inte på ), här blir det fler besök, vört en liten omväg.

Datum för besöket: september 2020
Tack bb632019

Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Det är alltid roligt att go in till Ahlgren Konfektyr, fast det är lite" farligt". Jag köper alltid mer än jag planerade.Det är så när man går in i affären börjar vattnas i munnen, och man tappar behärskningen. Dofterna och synen tar över!
Affärens utbud av riktiga kvalitets choklad är enastående här i Skåne i alla fall.Gå och frossa!

Datum för besöket: september 2018
1  Tack Geyza
Omdömet skrevs 24 september 2018

Detta är en alldeles underbar konfektyraffär. Praliner och marsipan, men också alla möjliga andra typer av godsaker. Dessutom är det en vackert affär. Mycket färg och mycket cellofan som glittrar.

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack barbrowh
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Vill jag köpa fingodis går jag hit. Personalen är kunnig och kan hjälpa till med smakråd om du inte kan bestämma dig. Sortimentet är enormt!

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack E8472IEannam
Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Underbar choklad i alla smaker och former
Både hemgjord och finare inköpt choklad och andra sötsaker
Trevlig personal som är service inriktade
Miljön är tilltalande och mysig
Serverar god glass och har lite platser att sitta vid utomhus

Datum för besöket: april 2017
1  Tack 707louisen

Resenärer som tittade på Ahlgrens Konfektyr tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Ahlgrens Konfektyr? Berätta vad du tyckte!