“Stor besvikelse”
Omdöme om V.E.S.P.A Lund

V.E.S.P.A Lund
Rankad som nr 33 av 249 Restauranger i Lund
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Beskrivning: En italiensk restaurang med egna råvaror. Prova gärna våra härliga Bianca pizzor, färsk pasta eller matiga sallader.

Mycket dålig service, nonchalant bemötande. Aldrig tidigare varit på en restaurang med så otrevlig personal. flottiga pizzor.

Datum för besöket: maj 2021
Tack U8909RQviktork

Omdömet skrevs 29 november 2020

Det blev fel i min internetbeställning men som jag betalade för. Jag lade istället en ny beställning på telefon och trots att det var lite innan stängning och det egentligen var för senat att beställa utkörning så ringde Nadja från Vespa i Lund till transporten och fixade utkörning. Betalning för felbeställningen skulle jag få tillbaka när jag mailar och hönvisar till att jag pratat med Nadja. Hon var väldigt tillmötesgående och löste situationen snabbt och enkelt för mig.

Datum för besöket: november 2020
Tack 107marikal
Omdömet skrevs 2 oktober 2020

Vi beställde pizza till kl 18, men våra gäster kom tidigare, och då fixade man så att de kom med dem så fort de kunde. Suveränt!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Torbjörn H
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Populär italiensk restaurang, ofta välbesökt, goda pizzor och pastarätter, en del trevlig förrätter, bra vin på glas, oftast trevlig betjäning och relativt OK priser - mycket avhämtning av mat.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Beställde två pastarätter till lunch, en med lax och en med kyckling. Båda rätterna saknade krydda och smak, vi fick salta själva rejält för att det skulle smaka något överhuvudtaget. Kycklingen var torr och tråkig. Hittade inte handsprit någonstans och servitrisen torkade bara av bordet snabbt med en trasa innan vi satte oss, salt och pepparkvarnarna torkades inte av alls.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Cavaten

Resenärer som tittade på V.E.S.P.A Lund tittade också på

Besökt V.E.S.P.A Lund? Berätta vad du tyckte!