“Trevlig italiensk restaurang med bra pizzor och pasta”
Omdöme om V.E.S.P.A Lund

V.E.S.P.A Lund
Rankad som nr 32 av 247 Restauranger i Lund
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: En italiensk restaurang med egna råvaror. Prova gärna våra härliga Bianca pizzor, färsk pasta eller matiga sallader.
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Populär italiensk restaurang, ofta välbesökt, goda pizzor och pastarätter, en del trevlig förrätter, bra vin på glas, oftast trevlig betjäning och relativt OK priser - mycket avhämtning av mat.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Stefan H

Omdömet skrevs 16 juli 2020

Beställde två pastarätter till lunch, en med lax och en med kyckling. Båda rätterna saknade krydda och smak, vi fick salta själva rejält för att det skulle smaka något överhuvudtaget. Kycklingen var torr och tråkig. Hittade inte handsprit någonstans och servitrisen torkade bara av bordet snabbt med en trasa innan vi satte oss, salt och pepparkvarnarna torkades inte av alls.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Cavaten
Omdömet skrevs 25 juni 2020

Beställde 2 pizzor online på er hemsida för avhämtning i Lund. Efter angiven väntetid (35min) i Bekräftelse-mailet kom vi dit och de hade inte fått onlinebeställningen. Fick då vänta ytterligare 10min, ingen ursäkt eller kompensation.

Dessutom tycker jag det är inte tillräckligt att lägga 3st skrumpna basilikablad på en i övrigt god pizza när ni skriver det som en ingrediens på hemsidan.

Datum för besöket: juni 2020
Tack linnmartini
Omdömet skrevs 16 maj 2020 från mobil enhet

Sååå himla god pizza och pasta! Vällagad och god genuint italiensk mat. Vi kommer definitivt äta här igen nästa gång vi är i Lund.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Elise A
Omdömet skrevs 20 mars 2020

Jag beställde 4 pizzor med hemkörning. Beställningen skickades via ställets hemsida 19:30. Jag fick besked att de skulle levereras kl 20:39 men de kom först ca kl 22 och var kalla. Dåligt.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Grelber01

Resenärer som tittade på V.E.S.P.A Lund tittade också på

Besökt V.E.S.P.A Lund? Berätta vad du tyckte!