“Dyrt och dåligt!”

Ihsiri
Rankad som nr 2 av 259 Restauranger i Lund
Kök: Asiatiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Ihsiri är en modern thairestaurang i Lund som serverar mat med inspiration från det asiatiska köket i anrika skånska lokaler.
Omdömet skrevs 15 november 2023

Mycket besviken på hämtmaten fredagskväll.
Ihsiri lyckades dubbelt upp!!
Både dyrt och dåligt
Hälsningar
No more!

Datum för besöket: november 2023
Tack Magnus J

Omdömet skrevs 28 oktober 2023

En fantastisk restaurang I lund!
Maten är vällagad, mycket goda smaker.
Personalen fick mig att känna mig utvald.
Rekommenderar verkligen!

Datum för besöket: oktober 2023
Tack lenatP1964KS
Omdömet skrevs 24 september 2023 från mobil enhet

Goda smaker men inte det där lilla extra

Vi provade 3 olika maträtter och sammanfattningsvis så var det ganska små portioner och framförallt väldigt lite kyckling. Det var mest ben och skinn.

God smak på papayasalladen men annars var det ganska mediokert. Vi hade väldigt höga förväntningar som inte infriades.

Trevlig personal och bra service.

Datum för besöket: september 2023
1  Tack johannat706
Omdömet skrevs 9 september 2023

God mat, alltid trevlig personal (trevligare än de absolut flesta ställen jag varit på) och god service. Bra priser. Rent och snyggt. Bra priser.
Rekommenderar varmt.

Datum för besöket: september 2023
Tack Sara A
Omdömet skrevs 3 augusti 2023 från mobil enhet

Väldigt god mat, testade både lunch och middag. Trevlig innergård och kunnig och trevlig personal.
Lätt att få gluten, laktos och vetefria rätter.

Datum för besöket: augusti 2023
Tack Stina K

Resenärer som tittade på Ihsiri tittade också på

Besökt Ihsiri? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.