“Mycket gott och trevligt.”
Omdöme om Ihsiri

Ihsiri
Rankad som nr 2 av 260 Restauranger i Lund
Kök: Asiatiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Ihsiri är en modern thairestaurang i Lund som serverar mat med inspiration från det asiatiska köket i anrika skånska lokaler.
Omdömet skrevs 2 oktober 2022 från mobil enhet

Trevligt med trevlig personal. Mycket god mat. Goda vårrullar och revbensspjäll. Fantastisk glass. Helt klart Lunda-helgens bästa måltid. Rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 444_sac

Omdömet skrevs 9 september 2022 från mobil enhet

God asiatisk mat. Vi åt förätt och varmrätt. Priserna är humana men portionerna är små. Personalen var trevlig och lättsam.

Datum för besöket: september 2022
Tack 3mikaelb
Omdömet skrevs 4 augusti 2022 från mobil enhet

Har ätit på Ihsiri tidigare och varit mycket nöjd, men denna gång var besvikelse för alla. Laxrätten bestod av lax som var alldeles för torr; om laxen är huvudparten av rätten då borde väl den i varje fall vara vällagad? För 100 kr mindre hade det varit mer acceptabelt, men inte för nära 300 kr, Entrecôte för 325 kr var helt genomgrillad och vi fick aldrig frågan om hur vi ville ha den. Tillbehören har känts roligare tidigare, nu var det ris och en sås. Var det semesterpersonal i köket som gjorde det? I så fall borde priserna sänkas rejält på sommaren!!!

Datum för besöket: augusti 2022
Tack happyshinypeople
Omdömet skrevs 25 juli 2022 från mobil enhet

Plus: Mkt vällagad och god mat. Utsökt smaksatt och trevlig o tillmötesgående personal.

Minus: En något för hög prisnivå tyvärr.

Värt ett besök för de fina asiatiska smakerna.

Datum för besöket: juli 2022
Tack hakr2014
Omdömet skrevs 16 juli 2022 från mobil enhet

Snabb och effektiv service, mycket trevliga och maten var fantastisk! Har varit här förr, lika bra denna gången som förra!

Datum för besöket: juli 2022
Tack Bertil G

Resenärer som tittade på Ihsiri tittade också på

Besökt Ihsiri? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.