“Utmärkt restaurang ”

Ihsiri
Rankad som nr 2 av 248 Restauranger i Lund
Kök: Asiatiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Ihsiri är en modern thairestaurang i Lund som serverar mat med inspiration från det asiatiska köket i anrika skånska lokaler.

Riktigt bra thailändsk mat. Utmärkt personlig service. Efterrätten en ostkaka med ananas var delikat med rött vin. Kan rekommenderas

Datum för besöket: augusti 2021
Tack andlas59

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Vardagslunch - lammbullar som inte lovordades speciellt och spareribes som var utsökt tillagade med ris o coleslaw blev bukfylla denna dag!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Då servitrisen glömde bort vår beställning kan vi tyvärr inte betygsätta maten då vi valde lämna stället efter att ha väntat 25 minuter.

Tack Rickard L
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Wow vilken överraskning, så fräsch och gott och smakrikt. Snabb och alert och trevlig service. Vi åt entrecote och kyckling och båda rätterna var mkt välsmakande. Rekommenderas

1  Tack 21nea
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Underbar mat, välkryddad och vällagad. Fräscht.
Snabb och trevlig service.
En pärla att återkomma till nästa gång vi är i Lund.

Tack AndersIsaksson

Resenärer som tittade på Ihsiri tittade också på

Besökt Ihsiri? Berätta vad du tyckte!