“Katastrof”
Omdöme om The Bishops Arms

The Bishops Arms
Rankad som nr 75 av 253 Restauranger i Lund
Kök: Skandinaviskt

Katastrof var sambons kommentar. Vi hade förbokat ett bord vid fönstret, där satt ett annat sällskap när vi kom och enligt kyparen hade chefen ”lovat” sällskapet det bordet så vi fick ett annat trots att en skylt var satt på bordet med vårt namn. Vår förbokade meny hade tagit slut dagen före så förrätten blev ersatt, vi fick korv med bröd istället för salt kringla (det var oktoberfest-tema). Varmrätten var schnitzel och det var den sämsta vi ätit, den kändes som om den blivit uppvärmd.

Datum för besöket: september 2020
Tack mariestenshammer

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Passar på att besöka ställen i Sverige vi aldrig har sett förut. Vistades tre dygn på Bishops Arms i Lund och är mer än nöjd. Toppenfint, charmigt, stort rum med tre fönster i vinkel. Rent och fräscht. God frukost. Bra utbud av öl i puben. Det absolut bästa, grädden på moset, var det personliga och vänliga bemötandet. Inget var omöjligt på något sätt. Nära centrum. Återkommer gärna.

Datum för besöket: juli 2020
Tack L3728MKpeterv
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Helt ok Pub med brittisk inriktning. Välsorterat utbud av öl och andra dryckesvaror. Välbesökt av allt att döma.

Datum för besöket: februari 2020
Tack janericmoberg
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

Vi kände oss ”uppmärksammade” av mycket trevlig bartender/kypare. Stadig och mycket god burgare och fish&chips.

Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2019
Tack 104sebastianq
Omdömet skrevs 15 november 2019

Bishops Arms i Lund har en mycket trevlig och lättsam atmosfär. Perfekt för att ses efter jobbet. Deras beprövade rätter som fish'n chips är säkra kort men andra rätter kan vara ett magplask. Provade en vegetarisk huvudrätt med ett thailändskt namn, som bestod av ris och oumph. Rätten var stor som en mindre barnportion och smakade inte mycket. Då jag och mitt sällskap påpekade detta för servitrisen fick vi till svar att: portionen är verkligen liten, men vi har en ny kock från England och där är portionerna ibland små. Bättring! Hade jag bara blivit erbjuden ett äpple som plåster på såren hade jag kunnat bli nöjd. Resten av mitt sällskap beställde fish'n chips, vilken serverades 15 minuter efter min rätt, trots att vi beställde samtidigt. Totalt sätt är jag väldigt besviken på servicen denna gång.

Datum för besöket: november 2019
Tack Eksath

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!