“Supermysigt ställe med väldigt”
Omdöme om Crêperiet i Lund

Crêperiet i Lund
Boka bord
tors 24/9
20:00
Rankad som nr 5 av 252 Restauranger i Lund
Kök: Franskt, Café
Middagsalternativ: Frukost
Beskrivning: Lunds restauranggata heter Klostergatan och på nummer 14 hittar du det mysiga Crêperiet. På morgonen serverar vi Lunds bästa frukostbuffet och efter detta lunch/brunch och middag och barhäng till sent. Missa inte vår nya fina ovanvåning!
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Supermysigt ställe med väldigt god frukost med bra råvaror, lagom utbud med hög kvalitet. Vi tyckte det var lite kyligt i lokalen, det enda pyttelilla minuset!

Datum för besöket: februari 2020
Tack lenjoh64

Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Goda crêpes med roliga fyllningar. Hade önskat något bekvämare sittplatser men det var ändå mysigt, särskilt på övervåningen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack ladycovergirl
Omdömet skrevs 15 februari 2020

Gillar verkligen stället! Hade bokat bord innan vilket var tur då det var fullsatt. Så det är ett tips! Här pratas det engelska.

Åt en jättegod crêpe med vitlökssteka championer.
Minus för detta besöket var den otroligt långa väntetiden! Vi fick vänta alldeles för länge både när vi beställde maten samt senare när vi beställde efterrätter.

Så rekommenderas men ha gott om tid när ni går dit!

Datum för besöket: februari 2020
Tack louiseo219
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Det var ett trevligt ställe där vi 8 kunde sitta runt ett eget stort bord och ha möte. Personalen var trevlig men maten sådär. Jag gillar nog inte crêpes.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack evater
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Trevlig personal! Jag var sugen på något matigt och blev rekommenderat Daft Punk tror jag den hette, den med pulled pork, avokado, tomat, m m. Asgott!! Såå värt ett besök i Lund. Inkl en kola kostade det ca 200 kr. Men sååå gott!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack livsnjutare4

Resenärer som tittade på Crêperiet i Lund tittade också på

Besökt Crêperiet i Lund? Berätta vad du tyckte!