“charmigt och gott.”

20:00
Rankad som nr 6 av 248 Restauranger i Lund
Kök: Franskt, Café
Middagsalternativ: Frukost
Beskrivning: Lunds restauranggata heter Klostergatan och på nummer 14 hittar du det mysiga Crêperiet. På morgonen serverar vi Lunds bästa frukostbuffet och efter detta lunch/brunch och middag och barhäng till sent. Missa inte vår nya fina ovanvåning!
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

ett av favoritställena, god mat. både ''mat crepsen'' och dem till efterrätt är mycket goda. tar lite lång tid att få mate. oxh ganska högt pris, men väldigt gott!

Tack jakobo541

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Jättefina lokaler, trevlig personal och god mat. Lite synd att någon ingrediens ofta är slut, men de andra rätterna är ju också goda att ta då. Kan ibland ta lite lång tid att få maten, men det är den värd.

Datum för besöket: mars 2017
1  Tack ametist87
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Av en slump ramlade vi in på creperiet när vi hade en trött söndag efter bröllopsfestligheter.
Gott, trevligt och snabb service. Hit kommer vi gärna igen. Hade det funnits uteservering hade det blivit full pott!

Tack 957ylvam
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Lunch på Creperiet; jättegod mat, mycket bra service, mycket trevligt bemötande, fin och lugn miljö. Vi var där med vårt lilla barnbarn och fick extra service till henne. Rekommenderas varmt! Det kommer att bli fler besök med lilla Signe där. Tack för en god lunch!

1  Tack IngridG286
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Mysigt frukostcafé och goda crepes. Trevlig personal med personligt bemötande. Mysig inredning och goda crepes.

Datum för besöket: maj 2017
Tack ingalilla2013

Resenärer som tittade på Crêperiet i Lund tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt Crêperiet i Lund? Berätta vad du tyckte!