“Mysigt cafe”

20:00
Rankad som nr 5 av 247 Restauranger i Lund
Kök: Franskt, Café
Middagsalternativ: Frukost
Beskrivning: Lunds restauranggata heter Klostergatan och på nummer 14 hittar du det mysiga Crêperiet. På morgonen serverar vi Lunds bästa frukostbuffet och efter detta lunch/brunch och middag och barhäng till sent. Missa inte vår nya fina ovanvåning!
Omdömet skrevs 22 juli 2015

Åt frukost som var en härligt god blandning. Nygräddade våfflor, smotthie och färsk frukt t ex. Mysig miljö med goda dofter av crepes.

Datum för besöket: juli 2015
3  Tack 428evac

Omdömet skrevs 10 juli 2015 från mobil enhet

Extremt mysigt café för personernas verkligen bryr sig om gästerna. Goda crepes (rekommenderar den med pulled Pork) och våfflor! Perfekt för vänner som vill sitta och prata över en kopplade eller lunch. Även väldigt bra brunch alternativ!

Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: oktober 2014
3  Tack Linnzi
Omdömet skrevs 30 juni 2015

Mysigt litet café med perfekt läge i centrum, hoppas att de satsar mer på hembakt bröd och lite mer feel-good utbud. Mycket trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2015
3  Tack Annsofi Z
Omdömet skrevs 20 juni 2015

Småtrevlig frukost! Möjligt att grädda sig en våffla om man vill!
Få platser att sitta på. Trevlig atmosfär.

Datum för besöket: juni 2015
    • Atmosfär
3  Tack Birgitta L
Omdömet skrevs 24 maj 2015 från mobil enhet

Mysig och trevlig fik med ganska bra och fräsch variation. Underbar, glad och hjälpsamma personal. Bra läge med fin inredning.

3  Tack Arhza

Resenärer som tittade på Crêperiet i Lund tittade också på

Besökt Crêperiet i Lund? Berätta vad du tyckte!