“Sista gången här”

Restaurang VED Lund
Rankad som nr 41 av 260 Restauranger i Lund
Kök: Europeiskt, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Restaurang & Cocktailbar med stor uteservering hela sommaren! VED serverar vedugnsbakade pizzor & mellanrätter. Öppet alla dagar i veckan. Bordsbokning per telefon : 046 -15 76 46 eller via vår hemsida www.restaurangved.se Från köket på VED serveras en modern rustik meny i form av mellanrätter och vedugnsbakad pizza. Menyn är säsongsbetonad och i största möjliga mån närproducerad. Stor uteservering öppen mellan april och oktober. Bordsbokning görs på tel: 046 - 15 76 46...
Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Fruktansvärt dålig service!
Vi hade två timmars sittning och inte en gång kom servitören fram och frågade om vi ville ha mer eller ville ha dessert, kaffe m.m
Vi fick jaga servitören om vi ville ha uppmärksamhet och då var han ej heller speciellt hjälpsam!
När två timmar hade gått då kom han snabbt fram och bad oss betala.
Notan hade han utan att fråga slagit ihop till en på hela sällskapet! Givetvis nekade vi detta och sa att han fick dela upp den. Påpekade även att han inte frågat om dessert eller kaffe. Då blev han irriterad och sa att vi fick gå till kassan och betala.
Maten är heller ingen höjdare, finns flera ställen med bättre mat men framförallt bättre service!
Detta var fredagen den 23/10-2022 kl 18.00
Vårt förslag är att ni ser över era anställda.
Men ni slipper oss i framtiden och vi rekommenderar givetvis andra att välja annat ställe!

Datum för besöket: oktober 2022
4  Tack ankiojorgen

Omdömet skrevs 18 september 2022 från mobil enhet

Vi ringde och bokade ett bord för 2 på denna restaurang. Bordet vi fick hade väldigt dålig placering. Tvärs över gången var ingången till toaletten (som besöktes väldigt flitigt). Bordet var precis vid stråket till uteserveringen från baren. INTE alls mysigt !! Nog sämsta placering av bord jag varit med om. Det hade varit ok om man upplyst om detta vid bokningen, typ ” vi har ett bord kvar, men det är mitt i gångstråket, vill ni ha det ändå ? ”. Kommer inte tillbaka.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack Hans_uddevalla
Omdömet skrevs 29 juli 2022 från mobil enhet

Har glutenintolerans och är van att allt kostar extra men 30kr för en sockerkaksbotten är inte ok. Ingredienserna på var goda men den ”fluffiga” och smaklösa botten förtog upplevelsen.

Tack Tourist731292
Omdömet skrevs 19 juli 2022

Lite annorlunda och kul meny med många goda rätter. Riktigt goda pizzor bakade på surdeg. Flera olika kul ölsorter. Uteserveringen är riktigt mysig och fungerar även då det regnar.

Tack Stefan H
Omdömet skrevs 18 juli 2022 från mobil enhet

Ganska hemsk upplevelse. Vi gick till VED för att det såg trevligt ut och det satt mycket folk där. Dock ändrades våra uppfattningar då vi fick vänta på maten i ca 1 timme. Trots att andra som kom efter oss fick maten tidigare. När vi väl fick maten (en caesarsallad och en pizza) hittade vi ett hårstrå i salladen. Bad om att få en ny och fick det. Hittade dock ett nytt hårstrå i nästa som kom ut. Pizzan smakade helt ok, kanske något smaklös. Från personalen fick vi ingen större reaktion tyvärr... Inte heller någon som helst kompensation för ett otroligt tråkigt restaurangbesök. Kan inte rekommendera.

Tack Happiness13462569288

Resenärer som tittade på Restaurang VED Lund tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Restaurang VED Lund? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.