“Inget märkvärdigt, men helt ok”
Omdöme om Restaurang VED Lund

Restaurang VED Lund
Rankad som nr 31 av 248 Restauranger i Lund
Kök: Europeiskt, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Restaurang & Cocktailbar med stor uteservering hela sommaren! VED serverar vedugnsbakade pizzor & mellanrätter. Öppet alla dagar i veckan. Bordsbokning per telefon : 046 -15 76 46 eller via vår hemsida www.restaurangved.se Från köket på VED serveras en modern rustik meny i form av mellanrätter och vedugnsbakad pizza. Menyn är säsongsbetonad och i största möjliga mån närproducerad. Stor uteservering öppen mellan april och oktober. Bordsbokning görs på tel: 046 - 15 76 46...

Det här är en krog där man lagt mycket resurser på inredningen. Känns som att man kommer in i en grotta; mörkt och dunkelt. Väldesignat; men ingen kul krogmiljö. Tvärtom. Maten är en blandning av Italien och hamburgare. Helt ok, men inget som imponerar. Väldigt dyra pizzor, som definitivt inte imponerar i förhållande till priset.

Tack Jörgen D

Maten var OK men servicen urusel! Personalen stressad och inte intresserade av kunderna! Servitören tappade pizzan i stolen och bad inte om ursäkt. Hela stället andas stress!!! Vi ser att flera har liknande upplevelser men ingen har tagit lärdom av detta! Skärpning!

Tack Mikael N
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Tyvärrr fick vi en jätte tråkig upplevelse när vi besökte restaurang Ved. Servicen är usel. Vi blev ombedda att göra plats på bordet när maten skulle serveras. Jag bad servitrisen ta ljusstaken och brödkorgen med sig som tog mest plats . Men det tyckte hon va ett dåligt förslag eftersom de ska stå på bordet. Ingen service känsla överhuvudtaget. Inte heller fick vi någon kontakt med de som serverade för påfyllning av dryck. Men det var inte det värsta, utan när de hade plockat bort maten trodde vi de skulle fråga om vi ville ha något mera. Vi hade siktat in oss på efterrätt med. Efter att ha försökt få uppmärksamhet i 30 minuter gick vi till ett annat ställe och åt för att avsluta kvällen på ett någorlunda trevligt sätt.
Tråkigt eftersom det var inget fel på maten. Men det är tyvärr bemötandet som gör upplevelsen.

Tack D7982SVdanielaa
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Maten var OK men personalen var under all kritik.
När man går ut och äter vill man inte själv duka undan bordet för att få plats med mer exempelvis.

1  Tack Enoventa
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Vi fick vänta 20 minuter på en karaff med vatten och fick be om att få lite bröd till fast vi såg att kyparen gav andra bord bröd. Ingen speciell service eller uppmärksamhet alls. Maten kom efter ca 1 timmes väntan. Tur att vi var nöjda med den iallafall men den nonchalanta attityden och dåliga servicen drar ner betyget rejält. Tråkigt!

1  Tack anneleem

Resenärer som tittade på Restaurang VED Lund tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Restaurang VED Lund? Berätta vad du tyckte!