“Mormor is always there for you”
Omdöme om Mormors Bageri

Mormors Bageri
Rankad som nr 2 av 5 Efterrätter i Lund
Beskrivning: Ingen beställning är för stor eller för liten, hos Mormor jobbar eliten!
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ett bageri som alltid levererar högsta klass och få bakverk är så stora och goda som de man får hos mormors

Tack johanekenstierna

Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

Besökte Mormors på Botulfsplatsen med familjen. (Söndag). Tycker att utbudet var tunt samt "omysig" atmosfär. Dock en väldigt trevlig och bra tjej som serverade oss.

Tack Piewah
Omdömet skrevs 26 november 2016

Jag skulle invänta en vän och tog kaffepaus på mormors bageri. Kaffet var gott, men kakan var litet smaklös. De har smörgåsar som specialitet, men de syntes vara i största laget. Jag blev mätt av att se dem. Ett förslag: gör 2 storlekar!

Tack BIBS_FOOD
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Litet bageri/konditori.
Gott om sittplatser trots lunchtid.
Uteplatser om vädret tillåter.
Mackor i påse eller plastförpackning även om man skulle äta på plats.
Gott men inte riktigt rätt feeling.

Tack Peter C
Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Lokalt bageri en bit utanför stan, inget man bara går in på utan kör hit... Fina bakverk och inte bara det vanliga. trevlig personal, dock lite dyrt

Tack Ind G

Resenärer som tittade på Mormors Bageri tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt Mormors Bageri? Berätta vad du tyckte!