Vio.com
Priceline137 US$
Expedia.com138 US$
ZenHotels.com142 US$
Omdömet skrevs 4 november 2022

Ok, men inte bra som jag förväntade mig . frukost var inte imponerande när det gäller frukter och grönsaker.
Duschen hade problemmed avlopp som funkade inte som det skulle. Duschen översvämmades av vatten.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Saultraveller
Omdömet skrevs 18 oktober 2022

Lite besviken över att jag inte kunde få en cappucino på lördagseftermiddagen. Maskinen i baren var tydligen trasig och den i matsalen var inte tillgänglig. I övrigt har jag inget att klaga på. Tack för denna gång.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack misshil2n
Omdömet skrevs 26 september 2022

Snygg design, lätt att hitta, stort och rent rum med härlig utsikt och allt man behöver och lite till! Trevlig och serviceinriktad personal som alltid var lika hjälpsam!

Det här är det hotell som jag kommer att välja i Lund i framtiden!

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Kameleonte F
Omdömet skrevs 15 september 2022

Stannade en natt för en affärsresa. Beställde en ryggbiffen i baren som var mycket bra. Mindre bra att de inte kunde göra en Moscow mule så lite bättre utrustad bar skulle vara önskvärt. Även lite mer omfattande internationell frukost kan önskas,

Datum för vistelsen: september 2022
Tack mikaelkrigsman
Omdömet skrevs 18 augusti 2022

Fick bra hjälp vid bokning, trevligt att hundar var välkomna också. Rummet inte så trevligt som vi kanske förväntade oss av ett hotell i övre klassen och inte heller frukosten. Lämpar sig nog mer som ett hotell för de som reser i arbetet. Åt dock på restaurangen och var otroligt nöjda! Mycket god mat, väldigt tillmötesgående med alternativ för barnen och mycket trevlig man som tog hand om oss. Tilltalade både oss och barnen.
Ett minus också att det inte finns något tilltugg eller dricka att köpa i receptionen mer än en chipspåse och dricka i baren. Helt ok hotell men inget vi väljer framöver om vi ska övernatta med barn ☺️

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack jonnalundberg
Vladimir Ristov, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Lund, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2022

Tusen tack för att du tagit dig tiden att ge oss ett positivt omdöme! Vi blir så glada av nöjda gäster. Hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig åter snart igen! Med vänliga hälsningar, Vladimir – Rooms Divisions Manager