Priceline
Travelocity120 US$
Traveluro112 US$
getaroom.com124 US$
Omdömet skrevs 5 september 2021

Överlag bra standard på rummet, men lite fläckar här och var. Något hårda men ändå sköna sängar. Tråkigt läge i industriområde. 150kr/natt för parkering. Lite stökigt vid frukost.

Men det stora problemet var att klimatanläggningen inte fungerade, så rummet blev väldigt varm. Det problemet verkar ha funnits i flera veckor/månader utan att åtgärdas. Det är verkligen under all kritik och drar ner betyget från en fyra till en tvåa.

Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack 561 007
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel, Lund, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2021

Vi hoppas snart få välkomna dig tillbaka igen.
Varmt Välkommen!

Hälsningar, Amanda - General Manager

Omdömet skrevs 5 september 2021

Mycket varmt på rummet. Kunde knappt sova. Luftkonditioneringen fungerade inte. Verkade vara frånkopplad. i övrigt ett mycket prisvärt hotel. Snyggt och prydligt. Trevlig personal. Tyvärr tillät personalen en hund i Restaurangen.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Qimiq789
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel, Lund, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2021

Kära Qimiq789,

Jag ber om ursäkt att luftkonditioneringen inte fungerade korrekt och därför innebar att rummet var väld varmt vilket gjorde det svårt att sova. Jag har talat med den tekniska chefen som kommer att lösa detta.. Vi hoppas verkligen att detta inte avskräcker dig från att besluta att stanna hos oss inom en snar framtid och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka när dina planer tar dig tillbaka till området,

Vänliga Hälsningar
Emily- Service Manager

Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Hotellet ligger som sagts i ett företagsområde men 5 min med bil in till Lund centrum. Några minuter längre med cykel dvs ett helt OK läge. Parkeringsgaraget kostar 150 kr för att stå en natt, Hotellet är fräscht men något opersonligt. Tysta rum. Ett stort plus till den trevliga och serviceinriktade personalen. Mycket bra bemötande och hjälpte snabbt till med önskemål som extra täcke och handduk.
Frukosten håller bra kvalitet och gott bröd. Ett tips till hotellet , säg till gästerna att det skall vara obligatoriskt att använda plasthandskar vid buffen som en del andra hotell gör.
Jag kommer gärna tillbaka framför allt med tanke på den trevliga personalen

2  Tack PVF010
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel, Lund, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2021

Vi hoppas snart få välkomna dig tillbaka igen.

Vänliga hälsningar,
Amanda - General Manager

Omdömet skrevs 21 augusti 2021 från mobil enhet

Att hotellet får 2 i betyg beror på att rummen och frukosten var okej. Läget är ju urtråkigt men det kan man ju se redan när man bokar. Smidigt att ta sig in till city, via bil, cykel eller till fots . Vi såg fram emot att kunna dra oss på rummet till utcheckning kl 12..men vaknade kl 8.00 av att en städerska tar sig in i rummet. Samma städerska återkommer kl 10.00 och frågar när vi ska åka så hon kan städa. Denna gången knackade hon åtminstone innan. Ett tack för vistelsen och en undran om vi var nöjda tycker jag oxå att personal på ett 4 stjärnigt hotell kan kosta på sig vid utcheckning.

Tack 110stinae

Hälsningar,
Amanda General Manager

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Fullbokad frukost där personalen skyller på varandra. När man väl fick komma in var mycket av maten slut för dagen! Aldrig varit med om något liknande på något annat hotell. Dock nöjd med rummet och allt annat.

Tack 743jocke
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel, Lund, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Stort tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Hotel Lund och för din feedback. Vi är mycket besvikna att höra att du inte tyckte vi levde upp till dina förväntningar, detta är något vi kommer ta till oss och förbättra för framtiden. Vi hoppas verkligen att detta inte avskräcker dig från att stanna hos oss inom en snar framtid och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Radisson Blu Hotel Lund. Hälsningar, Amanda General Manager