Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com139 US$
Priceline139 US$
FindHotel139 US$
eDreams139 US$
ZenHotels.com155 US$

Att hotellet får 2 i betyg beror på att rummen och frukosten var okej. Läget är ju urtråkigt men det kan man ju se redan när man bokar. Smidigt att ta sig in till city, via bil, cykel eller till fots . Vi såg fram emot att kunna dra oss på rummet till utcheckning kl 12..men vaknade kl 8.00 av att en städerska tar sig in i rummet. Samma städerska återkommer kl 10.00 och frågar när vi ska åka så hon kan städa. Denna gången knackade hon åtminstone innan. Ett tack för vistelsen och en undran om vi var nöjda tycker jag oxå att personal på ett 4 stjärnigt hotell kan kosta på sig vid utcheckning.

Tack 110stinae
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel Lund, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hälsningar,
Amanda General Manager

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Fullbokad frukost där personalen skyller på varandra. När man väl fick komma in var mycket av maten slut för dagen! Aldrig varit med om något liknande på något annat hotell. Dock nöjd med rummet och allt annat.

Tack 743jocke
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel Lund, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Hotel Lund och för din feedback. Vi är mycket besvikna att höra att du inte tyckte vi levde upp till dina förväntningar, detta är något vi kommer ta till oss och förbättra för framtiden. Vi hoppas verkligen att detta inte avskräcker dig från att stanna hos oss inom en snar framtid och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Radisson Blu Hotel Lund. Hälsningar, Amanda General Manager

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Efter en dag upptäckte vi att det inte är så långt till centrum, 10 minuter med cykel. Utomordentlig buffé till frukost. Fint och stort rum men heltäckningsmattan gjorde oss förundrade, Har man inte slutat med det? Det finns trägolv och hetäcknmattor som inte samlar allt damm. Vi fann en förpackning under sängen, städar man inte under sängen? Vi hade föredragit två täcken i stället för ett stort. Bra ismaskin i korridoren - den använde vi.

Tack ctjade950487

Stort tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Hotel Lund och för din feedback. Vi har både trägolv och heltäckningsmatta - för att kunna möta alla gästers olika behov. Vi hoppas snart få välkomna dig tillbaka igen. Hälsningar,

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Medelklasshotell med dåligt läge. Lågt betyg för parkering. Dyrt p-hus + framförallt kändes det osäkert. + mkt dålig covidanpassning vid frukosten. Pga pågående pandemi förväntas en anpassnng i samband med måltider. Tex frukostboxar, engångsförpackningar av smör, pålägg mm. alt servering av frukost ist för att alla ska ta själva.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack upalst774620

Stort tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Hotel Lund och för din feedback. Vi är mycket besvikna att höra att ni uppfattade att parkeringen inte fungerade, parkeringshuset är övervakat samt väktartjänster flera gånger om dygnet. Vi följer de rekommendationer som är utfärdade samt att vi är SGS certifierade. Vi hoppas verkligen att detta inte avskräcker dig från att stanna hos oss inom en snar framtid och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Radisson Blu Hotel Lund.

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Radisson är normalt ett säkert kort både gällande boende och restaurang. Boendet var som förväntat. Men vad hade hänt i bar/restaurang? Var det dolda kameran eller hade man så totalt misslyckats i sitt management. Vi fick en direkt pinsam upplevelse. Ingen va otrevlig men inte ett spår av kundservice och uppmärksamhet. Vinlistan stämde inte och alternativa viner hade man inte koll på. Blandade ihop vitt med Cava. Baren va helt obemannad i minst 5 minuter…Kunde inte kassan. För att nämna något.
Men räkmackan va god!

2  Tack ThomasX59
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel Lund, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Kära gäst,
Vi hoppas snart få välkomna dig tillbaka igen.
Vänliga hälsningar,
Amanda, General Manager