Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Expedia.com145 US$
Priceline
Lol.travel163 US$
Omdömet skrevs 7 maj 2021

Imponerad av personalen, mycket välvilligt inställda. Snabb hantering vid in och utcheckningen.
Mannen i frukostavdelningen ska få en stor eloge för servering och bemötandet. Frukosten var vackert framställd, plasthandskar. Rena bord och stolar, sofforna utan smulor. när något tog slut kom det snabbt påfyllning.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack infoF1698NC
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel Lund, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Stort tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Hotel Lund och för din feedback. Det gläder oss att vi överträffade dina förväntningar på rummet, våra sköna sängar samt frukosten som serverats i vår restaurang. Vi har satsat mycket på att utveckla vår service och standard, och speciellt i tuffa tider som dessa när hygien är A och O. Hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig åter snart igen, varmt välkommen!
Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 26 mars 2021

Ett fantastiskt trevligt hotell med fin utsikt över Lund från 9:e våning som jag bodde på. Bra med egna parkerings platser för oss med bilar som är högre än 190 cm, eftersom jag inte kom in i parkerings garaget. Här bor jag mer än gärna igen

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack phalle341546

Stort tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Hotel Lund och för din feedback!
Det gläder oss att vi överträffade dina förväntningar på rummet, våra sköna sängar samt utbudet på mat i vår restaurang. Vi har satsat mycket på att utveckla våra menyer, service och standard.
Du är varmt välkommen tillbaka när dina planer tar dig till Lund!
Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 17 mars 2021

Bra upplevelse, trevlig och proffsig samt hjälpsam personal. Återkommer gärna i framtiden. Maten i baren var god och gott vin. Kallare i rummet men det löste sig sen. Frukost bra och allt är rent och Corona anpassat.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Monika C

Kära Monika,
Hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig åter snart igen!
Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 27 februari 2021

Vi blev väldigt besvikna över vistelsen eftersom det inte framgick särskilt tydligt vid bokning att restaurangen på hotellet var avstängd. Jag förväntade mig mer av ett Radisson Blu hotell, där fanns ingen room service meny, utbud av mat var nästan obefintlig. Man hade bara en soppa, bakad potatis och panini. Vi fick beställa via foodora istället. Vi har varit på radisson blu hotell utomlands och där har det alltid funnits internationella mat menyer och spännande saker. Men standarden på detta utbud var horribelt. Vi förstår att det är corona, men många andra hotell har löst det på bra sätt med minibar, mat och restaurang och room service. Blev förvånad av det skrala utbudet. Vi lär inte boka ett radisson blu hotell i sverige igen. Då detta motsvarade inte förväntningarna som man brukar få utomlands. Rummen var okej, vi bad om att få ett rum med önskemål badkar, men detta hade man glömt och nämnde inte ens. Frukosten var ok. På det stora hela var det inte värt den summa pengar man la för en natt.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Jaaayyykub
Amanda Lindblad, General Manager på Radisson Blu Hotel Lund, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2021

Kära gäst, tack för att du tog dig tid att ge vårt hotell ett omdöme. Jag är verkligen ledsen att höra att du inte var nöjd med din vistelse, och jag blev mycket besviken över att höra att ditt besök inte var positivt, särskilt eftersom vi vanligtvis får mycket bra feedback om vår personal, service och standarder. Som ni förstår är dessa pandemitider svåra för oss alla - särskilt inom hotellbranschen - därför är vi ledsna över att vi valt att endast ha en barmeny som är tillgänglig från kl 11:00, denna meny går självklart att få som room service. Om ett badkar önskas så hänvisar jag till att boka en svit, det är de rummen som har badkar. Jag har pratat med alla teammedlemmar som ber om ursäkt för att ditt besök inte var tillfredsställande. Vi kommer att diskutera din feedback ytterligare och vi kommer att göra vårt bästa för att genomföra några ändringar för att förbättra servicestandarden. Tack för din tid och kommentarer. Med vänliga hälsningar, Amanda Lindblad, General Manager

Omdömet skrevs 22 februari 2021 från mobil enhet

Vi kom hit ganska sent och fick ett rum med en liten dubbelsäng. Men efter att ha pratat med Emelie så löstes allt. Hon fixade även bastun åt oss trots att bastun hade mer att önska men det är ju inte Emelies fel. Så jag hoppas att hotellet är rädd om denna kvinna som är riktigt serviceminded.

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack sundlofmicke

Kära gäst, Tusen tack för att du tagit dig tiden att ge oss ett positivt omdöme! Vi blir så glada av nöjda gäster. Hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig åter snart igen! Med vänliga hälsningar, Philip – Room Divisions Manager