Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com134 US$
Priceline134 US$
eDreams134 US$
Orbitz.com134 US$
Hurb142 US$
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Bokat genom Secret Escape till det facila priset 715kr för de luxe rum inkl frukost/natt. 11:e vån fräscht rum och bra frukost extra+++++ för ämbar med uppdelat i löskokta resp hårdkokta ägg som stämde,(iaf löskokta)och dessutom var varma - detta tillhör ovanligheter vid hotellfrullar!
Rest Paolos recenseras separat

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Gjorde att vi hamnade här, och det funkade bra.
Rum på vån 11. Funkar bra med hissarna och ingen större köbildning någon gång under våra dagar. Alla tog också coronahänsyn avseende hissarna.
Frukosten av normalgraden varken mer eller mindre. Funkar någorlunda med Coronaavstånd osv. Plus för frukosttjejerna som liksom undertecknad hjälper en grupp personer med funktionsvariationer som behöver stöd runt frukosten.
Rummet är bra med två fåtöljer. Badrummet lagom rymligt och med dusch.
Det är inte särskilt lyhört vilket är ett plus. ACn funkar.
Receptionspersonalen är trevliga och housekeeping kommer raskt med det som saknas.
Extra plus för den fantastiskt goa tjejen i restaurangen Paolos i bottenvåningen. Hon löser allt med charm och glimt i ögat. Maten helt ok också.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack evelynj700
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Valde detta hotell då jag bott hos Elite tidigare och för att detta var ett av de aningen billigare alternativen. En sämre helhetsupplevelse jämfört med tidigare gånger jag bott på Elite Hotels i andra städer så det var tyvärr lite av en besvikelse. Helt okej frukostbuffé med lagom variation. Ett plus är att man kan låna cykel då stan ligger en bit bort och att det finns gott om parkering i närheten av hotellet. Ett minus till en del av personalen som inte gav ett särskilt bra bemötande.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack viktorlindberg
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Nytt o fräscht

Frukosten var lite beige. Saknar det där extra för både barn o vuxna. Köpta standard-industripannkakor. Kom igen… här får ni benchmarka mot Scandic, vilket är rätt illa.

Något oerfaren personal (studenter som knäcker extra) som inte har koll på att man INTE kan behandla alla lika i alla lägen. Saknade öga för äldre dam som behöver hjälp, att småbarnfamiljer inte har samma flexibilitet som vuxna avseende exakt frukosttid etc. De har helt enkelt inte jobbat på ett bättre hotell i NY eller Patis etc. Man skulle önska att den erfarenheten/världsvanheten fanns, men den saknas…

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack William N
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt hotel som är mycket prisvärt. Lätt med parkering, luftkonditionering, bra och billig restaurang, fin utsikt och både barnrum och gym samt familjerum. Kommer definitivt att komma tillbaka om tillfälle ges.
Paolos var en mycket prisvärd restaurang.
Lånecyklar finns

Rumstips: Gym finns Lånecyklar finns Barnrum med leksaker finns