Trip.com
eDreams134 US$
Hurb138 US$
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Valde detta hotell då jag bott hos Elite tidigare och för att detta var ett av de aningen billigare alternativen. En sämre helhetsupplevelse jämfört med tidigare gånger jag bott på Elite Hotels i andra städer så det var tyvärr lite av en besvikelse. Helt okej frukostbuffé med lagom variation. Ett plus är att man kan låna cykel då stan ligger en bit bort och att det finns gott om parkering i närheten av hotellet. Ett minus till en del av personalen som inte gav ett särskilt bra bemötande.

Tack viktorlindberg
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Nytt o fräscht

Frukosten var lite beige. Saknar det där extra för både barn o vuxna. Köpta standard-industripannkakor. Kom igen… här får ni benchmarka mot Scandic, vilket är rätt illa.

Något oerfaren personal (studenter som knäcker extra) som inte har koll på att man INTE kan behandla alla lika i alla lägen. Saknade öga för äldre dam som behöver hjälp, att småbarnfamiljer inte har samma flexibilitet som vuxna avseende exakt frukosttid etc. De har helt enkelt inte jobbat på ett bättre hotell i NY eller Patis etc. Man skulle önska att den erfarenheten/världsvanheten fanns, men den saknas…

Tack William N
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt hotel som är mycket prisvärt. Lätt med parkering, luftkonditionering, bra och billig restaurang, fin utsikt och både barnrum och gym samt familjerum. Kommer definitivt att komma tillbaka om tillfälle ges.
Paolos var en mycket prisvärd restaurang.
Lånecyklar finns

Rumstips: Gym finns Lånecyklar finns Barnrum med leksaker finns
Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack sgrimmy
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Plus: Fina hotellytor, godkänd frukost och trevlig personal. Bra mörkläggning av rum och mkt bra ac.

Minus: Städningen av rummet var under all kritik. Smutsigt. Under bäddsoffan hittade vi snacksrester, tändare och annat skräp efter tidigare gäst. Torkade av ytor med våtservett som blev gråsmutsig. Dåligt!

Minus för alldeles för mjuka sängar. Ryggont.

Städning av rummen behöver prioriteras. Vem vill sova i andra gästers smuts? Hotellchefen bör göra stickprov på städningen.

1  Tack Sannasbetyg
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Fint hotell med bra frukostbuffé. Enormt besviken på städningen i rummet. Sa till personalen om det men städerskan gjorde ingenting. Hoppas verkligen dom tar tag i det, fin utsikt från rummen dock tråkigt att man inte kan öppna något fönster lite

1  Tack elindgrenn