Expedia.com134 US$
Priceline
Trip.com142 US$
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Nytt o fräscht

Frukosten var lite beige. Saknar det där extra för både barn o vuxna. Köpta standard-industripannkakor. Kom igen… här får ni benchmarka mot Scandic, vilket är rätt illa.

Något oerfaren personal (studenter som knäcker extra) som inte har koll på att man INTE kan behandla alla lika i alla lägen. Saknade öga för äldre dam som behöver hjälp, att småbarnfamiljer inte har samma flexibilitet som vuxna avseende exakt frukosttid etc. De har helt enkelt inte jobbat på ett bättre hotell i NY eller Patis etc. Man skulle önska att den erfarenheten/världsvanheten fanns, men den saknas…

Tack William N
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt hotel som är mycket prisvärt. Lätt med parkering, luftkonditionering, bra och billig restaurang, fin utsikt och både barnrum och gym samt familjerum. Kommer definitivt att komma tillbaka om tillfälle ges.
Paolos var en mycket prisvärd restaurang.
Lånecyklar finns

Rumstips: Gym finns Lånecyklar finns Barnrum med leksaker finns
Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack sgrimmy
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Plus: Fina hotellytor, godkänd frukost och trevlig personal. Bra mörkläggning av rum och mkt bra ac.

Minus: Städningen av rummet var under all kritik. Smutsigt. Under bäddsoffan hittade vi snacksrester, tändare och annat skräp efter tidigare gäst. Torkade av ytor med våtservett som blev gråsmutsig. Dåligt!

Minus för alldeles för mjuka sängar. Ryggont.

Städning av rummen behöver prioriteras. Vem vill sova i andra gästers smuts? Hotellchefen bör göra stickprov på städningen.

1  Tack Sannasbetyg
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Fint hotell med bra frukostbuffé. Enormt besviken på städningen i rummet. Sa till personalen om det men städerskan gjorde ingenting. Hoppas verkligen dom tar tag i det, fin utsikt från rummen dock tråkigt att man inte kan öppna något fönster lite

1  Tack elindgrenn
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Hej elindgreen,

Tack för att du tog dig tid att svara på vår webbenkät. Dina synpunkter och din feedback är viktiga verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Jag är ledsen att städningen inte levde upp till förväntningarna denna gången, vi följer upp på detta för att se till att detta inte händer igen.

Vi ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka till oss inom kort.

Med vänliga hälsningar

Camilla Blomqvist
Receptionschef
Elite Hotel Ideon

Omdömet skrevs 29 juni 2021

Jag besökte detta hotell med min fru och min 3-åriga dotter. Det var väldigt trevligt, rummet var stort och väl inrett. Sängen var stor och mycket bekväm. det vi älskade mest var fokus på barn. Det fanns en del av buffén som ägnas åt barn och också en liten trappa i receptionen där min dotter kunde gå upp för att prata med receptionen. Vi älskade dessa detaljer. Kommer definitivt att besöka igen hotellet när vi är i Lund.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack EdwinT190
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2021

Hej EdwinT190,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om din vistelse hos oss. Din feedback är viktig i vår strävan att ständigt bli bättre.
Vad kul att ni gillar vår nya satsning på barn.

Vi ser fram emot att hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Med vänliga hälsningar

Camilla Blomqvist