Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com128 US$
Priceline134 US$
eDreams134 US$
Orbitz.com128 US$
Hurb142 US$
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt hotel som är mycket prisvärt. Lätt med parkering, luftkonditionering, bra och billig restaurang, fin utsikt och både barnrum och gym samt familjerum. Kommer definitivt att komma tillbaka om tillfälle ges.
Paolos var en mycket prisvärd restaurang.
Lånecyklar finns

Rumstips: Gym finns Lånecyklar finns Barnrum med leksaker finns
1  Tack sgrimmy
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Plus: Fina hotellytor, godkänd frukost och trevlig personal. Bra mörkläggning av rum och mkt bra ac.

Minus: Städningen av rummet var under all kritik. Smutsigt. Under bäddsoffan hittade vi snacksrester, tändare och annat skräp efter tidigare gäst. Torkade av ytor med våtservett som blev gråsmutsig. Dåligt!

Minus för alldeles för mjuka sängar. Ryggont.

Städning av rummen behöver prioriteras. Vem vill sova i andra gästers smuts? Hotellchefen bör göra stickprov på städningen.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Sannasbetyg
Omdömet skrevs 7 juli 2021

Fint hotell med bra frukostbuffé. Enormt besviken på städningen i rummet. Sa till personalen om det men städerskan gjorde ingenting. Hoppas verkligen dom tar tag i det, fin utsikt från rummen dock tråkigt att man inte kan öppna något fönster lite

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack elindgrenn
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan

Hej elindgreen,

Tack för att du tog dig tid att svara på vår webbenkät. Dina synpunkter och din feedback är viktiga verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Jag är ledsen att städningen inte levde upp till förväntningarna denna gången, vi följer upp på detta för att se till att detta inte händer igen.

Vi ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka till oss inom kort.

Elite Hotel Ideon

Omdömet skrevs 29 juni 2021

Jag besökte detta hotell med min fru och min 3-åriga dotter. Det var väldigt trevligt, rummet var stort och väl inrett. Sängen var stor och mycket bekväm. det vi älskade mest var fokus på barn. Det fanns en del av buffén som ägnas åt barn och också en liten trappa i receptionen där min dotter kunde gå upp för att prata med receptionen. Vi älskade dessa detaljer. Kommer definitivt att besöka igen hotellet när vi är i Lund.

Tack EdwinT190
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2021

Hej EdwinT190,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om din vistelse hos oss. Din feedback är viktig i vår strävan att ständigt bli bättre.
Vad kul att ni gillar vår nya satsning på barn.

Vi ser fram emot att hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Elite Hotel Ideon, Lund

Omdömet skrevs 14 juni 2021

Sviten vi bodde i på 13:e våningen var stor med avskiljt sovrum och mycket bra standard, det fanns en stor ute-terass. Det fanns två stora TV-set, stereo m.m. stort kylskåp och pentry. vi är mycket nöjda med rummet.

Tack orjca
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2021

Hej orjca,
Tack för den fina feedbacken, det betyder mycket för oss att du tog dig tid att skriva ett omdöme om din vistelse hos oss.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen till oss snart igen.

Elite Hotel Ideon