FindHotel
Priceline132 US$
Hurb139 US$
Omdömet skrevs 29 juni 2021

Jag besökte detta hotell med min fru och min 3-åriga dotter. Det var väldigt trevligt, rummet var stort och väl inrett. Sängen var stor och mycket bekväm. det vi älskade mest var fokus på barn. Det fanns en del av buffén som ägnas åt barn och också en liten trappa i receptionen där min dotter kunde gå upp för att prata med receptionen. Vi älskade dessa detaljer. Kommer definitivt att besöka igen hotellet när vi är i Lund.

Tack EdwinT190
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2021

Hej EdwinT190,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om din vistelse hos oss. Din feedback är viktig i vår strävan att ständigt bli bättre.
Vad kul att ni gillar vår nya satsning på barn.

Vi ser fram emot att hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Elite Hotel Ideon, Lund

Omdömet skrevs 14 juni 2021

Sviten vi bodde i på 13:e våningen var stor med avskiljt sovrum och mycket bra standard, det fanns en stor ute-terass. Det fanns två stora TV-set, stereo m.m. stort kylskåp och pentry. vi är mycket nöjda med rummet.

Tack orjca
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2021

Hej orjca,
Tack för den fina feedbacken, det betyder mycket för oss att du tog dig tid att skriva ett omdöme om din vistelse hos oss.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen till oss snart igen.

Omdömet skrevs 12 juni 2021

Det sk familjerummet var ett vanligt litet dubbelrum med extrasängar under dubbelsängen som knappt fick plats när man drog ut dem. Inte alls som utlovat vid bokning. Jag påtalade detta i receptionen men blev ändå inte erbjuden ett större rum. Hade det stått dubbelrum vid bokning hade jag köpt det, men att kalla det familjerum blir väldigt missvisande.

Dessutom väldigt varmt på rummet trots svalt väder. Enda plusset är kaffepressen på rummet som gav godare kaffe än det sedvanliga snabbkaffet.

2  Tack 561 007

Hej vryden,
Tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme om din vistelse hos oss. Dina synpunkter och din feedback är viktiga verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Jag är ledsen att du upplevde våra familjerum som små. Vi har olika typer av familjerum och information om detta finns i texten och det finns bilder på olika rum inne på vår hemsida och under familjerum så finns våra olika rum med på bilderna. Tyvärr hade vi inte möjlighet att erbjuda er ett av de större familjerummen när ni var hos oss då alla familjerum var fullbokade.

Vi hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 23 mars 2021

Unnderbart hotell med underbar personal som alltid gör allt för att man ska trivas.
Bra priser på alla typer rum för dom allra flesta.
Fräscha och rena rum. Sköna sängar. God frukost.
Rekommenderas och vi kommer garanterat tillbaks hit igen snart.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack MariusKri
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2021

Hej Lillen G,

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om din vistelse. Din feedback är viktiga verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Vad härligt att du hade det bra hos oss, vi ser fram emot att hälsa er välkomna snart igen!

Soliga hälsningar från Lund

Omdömet skrevs 8 mars 2021

Hade det super bra och kan starkt rekommendera detta boende! Jag har inget att klaga på och allt flöt på efter mina förväntningar! Vet inte vad jag mer ska skriva. Men måste ju ge 200 tecken för detta

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack amoris993615

Hej amoris993615,

Tack för din fina feedback!

Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!