Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Ideon är ett trevligt och prisvärt hotell. Receptionen är snabba och mycket hjälpsamma. Fräscha och praktiska rum, aircondition på rummet ett stort plus. Det finns gott om p-platser vid hotellet. Ett minus är för det instabila Wi-Fi som hela tiden kopplades ned.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack PerWah
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Hej PerWah,

Tack för att du har tagit dig tid att lämna feedback på din vistelse.

Vi tackar för det fina omdömet. Jag är ledsen att Wi-Fi inte fungerade som det skulle, detta är nu åtgärdat.

Varmt välkommen tillbaka till oss igen inom kort.

Omdömet skrevs 4 juli 2020

Jättefint hotell. Vi bodde i svit + deluxe rum så det var såklart bra standard.

Utmärkta sängar.
Jättebra frukost.
Fenomenalt badrum i sviten - men också i deluxerummet.

Läget är såklart inte lysande om man vill promenera, men det är ingen hemlighet var det ligger såklart. Det ligger i Ideon vid stora delar av universitetsområdet. Vare sig studenter eller arbetare stör dock - men det tar en stund att promenera till stan.

TVn är dock tveksamt - Det var ett mycket sparsamt utbud till kanaler och det fanns ingen möjlighet att casta (Såvida man inte haft med sig egen cast-möjlighet det vill säga). Det borde det nog finnas 2020. Eller helt enkelt fler kanaler.

Vi hade hursomhelst en toppentid här i vår familj (fem personer).

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Raulolle
Camilla Blomqvist, Guest Services / Front Office på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2020

Kära Raulolle,

Tack för att du har tagit dig tid att lämna feedback på din vistelse. Dina synpunkter och din feedback är viktiga verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Vad härligt att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni gillar vårt hotell.

Vi ser fram emot att hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss på Elite Hotel Ideon inom en snar framtid.

Med önskan om en fin helg,

Omdömet skrevs 25 juni 2020

Lugnt men en bit från centrum, hade missat detta vid bokningen. Att det var ett konferenshotell vid mycket kontor, kändes ändå inte så mycket när man väl kom in på hotellet.
I covid-tider kändes det bra att det var få gäster på hotellet.
Lätt med parkering och gott om laddningsmöjligheter för vår elbil.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack asa745

Kära asa745,

Tack för att du tog dig tid att lämna feedback på din vistelse. Din feedback är ett viktigt verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Det glädjer mig att ni hade en bra vistelse hos oss.

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Ha en fin helg!

Omdömet skrevs 8 juni 2020

Ett enkelt bra val för den som är på resande fot förbi Lund och/eller har jobb att göra på universitetet. Allt flyter på som man förväntar sig och inget som skapar friktion i upplevelsen. Bra och riklig frukost. Det enda som riktigt irriterar är att det här hotellet, liksom många andra, missat att man vill kunna stänga dörren till badrummet ordentligt så att vare sig ljud eller ljus kommer ut i sovrummet.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Magnus H
Camilla_Blomqvist_1, Front Office Manager på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2020

Hej Magnus H,

Tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme om vårt hotell.

Vi uppskattar din feedback och tar den med oss i vår strävan att ständigt bli bättre.

Jag önskar dig en fin sommar och hoppas på att vi får välkomna dig tillbaka till oss inom kort.

Omdömet skrevs 15 maj 2020

Jag har upplevt mycket bättre på andra hotell då jag spenderar en del på hotell det låg längt från stan som jag upplevde det men å andra sidan så har jag inte varit så mycket i Lund det är en studentstad

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack gallsasakeri
Camilla_Blomqvist_1, Front Office Manager på Elite Hotel Ideon, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2020

Kära Robert Myrén,

Tack för att du tog dig tid att skriva en review om Elite Hotel. Din feedback är ett viktigt verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Jag är ledsen att vi inte levde upp till förväntningarna den här gången.

Vi hoppas att få en chans att välkomna er tillbaka till oss igen.