“God, vällagad indisk mat gjord på mycket kärlek”
Omdöme om Punjabi Restaurant

Punjabi Restaurant
Rankad som nr 86 av 249 Restauranger i Lund
Kök: Indiskt, Nepalesiskt, Internationellt, Pakistanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 26 september 2015

Fantastisk god smak på maten. Måttet på stark mat håller vad det lovar. Naan-brödet var tyvärr under förväntan; saknade salt och smör. Väldigt gullig personal. Ledbelysning vilket inte är kul, så det är inget ställe för en romantisk middag.

Tack Julia L

Omdömet skrevs 23 maj 2015

Fy vad jag kände mig äcklad att äta där, allt var under all kritik. Det var den vidrigaste maten jag nånsinn ätit JA det är sant. Kände mig så illa mående under flera timmar efter jag åt. Allt jag tänkte på var hur äckligt allt var runt om i lokalen, hur ser köket ut då tänkte jag.VARNiNG gå inte dit för Guds skull!!!

2  Tack Jessica E
Omdömet skrevs 23 maj 2015

Den värsta maten jag ätit på mina 39 år. En bränd korv på ikea hade varit bättre. Kände mig förnedrad inombords efteråt. Skitiga glas och bestick och ohygenisk lokal.

1  Tack Lars A
Omdömet skrevs 28 mars 2015 från mobil enhet

Mycket god mat. Fint kryddat, snabb service. Trevlig personal! Ska man nu leta efter något negativt så blir det att dom inte serverar något med alkohol. Men det klarar man sig utan. Från oss: 5*****

3  Tack Peter H
Omdömet skrevs 31 januari 2015

Har varit med en kompis första gång o det var riktig riktig bra mat. vi var ganska nöjd med smak. mycket bra mat.

• Atmosfär
1  Tack vickrant2015

Resenärer som tittade på Punjabi Restaurant tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt Punjabi Restaurant? Berätta vad du tyckte!