“Jessica”

Kök: Indiskt, Nepalesiskt, Internationellt, Pakistanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 maj 2015

Fy vad jag kände mig äcklad att äta där, allt var under all kritik. Det var den vidrigaste maten jag nånsinn ätit JA det är sant. Kände mig så illa mående under flera timmar efter jag åt. Allt jag tänkte på var hur äckligt allt var runt om i lokalen, hur ser köket ut då tänkte jag.VARNiNG gå inte dit för Guds skull!!!

2  Tack Jessica E

Omdömet skrevs 23 maj 2015

Den värsta maten jag ätit på mina 39 år. En bränd korv på ikea hade varit bättre. Kände mig förnedrad inombords efteråt. Skitiga glas och bestick och ohygenisk lokal.

1  Tack Lars A
Omdömet skrevs 28 mars 2015 från mobil enhet

Mycket god mat. Fint kryddat, snabb service. Trevlig personal! Ska man nu leta efter något negativt så blir det att dom inte serverar något med alkohol. Men det klarar man sig utan. Från oss: 5*****

3  Tack Peter H
Omdömet skrevs 31 januari 2015

Har varit med en kompis första gång o det var riktig riktig bra mat. vi var ganska nöjd med smak. mycket bra mat.

• Atmosfär
1  Tack vickrant2015
Omdömet skrevs 26 januari 2015

Tja, jag hade läst den ena fina recensionen efter den andra. Men det här var ju så kass så vi nästan skrattade. Och kaffet var blaskigt och man fick be killen bakom draperiet om…. mjölk till kaffet.

Akta er, gott folk.
Göran och Per

• Atmosfär
6  Tack Göran A

Resenärer som tittade på Punjabi Restaurant tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt Punjabi Restaurant? Berätta vad du tyckte!