“Yummi”

Kök: Indiskt, Nepalesiskt, Internationellt, Pakistanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 mars 2015 från mobil enhet

Mycket god mat. Fint kryddat, snabb service. Trevlig personal! Ska man nu leta efter något negativt så blir det att dom inte serverar något med alkohol. Men det klarar man sig utan. Från oss: 5*****

3  Tack Peter H

Omdömet skrevs 31 januari 2015

Har varit med en kompis första gång o det var riktig riktig bra mat. vi var ganska nöjd med smak. mycket bra mat.

1  Tack vickrant2015
Omdömet skrevs 26 januari 2015

Tja, jag hade läst den ena fina recensionen efter den andra. Men det här var ju så kass så vi nästan skrattade. Och kaffet var blaskigt och man fick be killen bakom draperiet om…. mjölk till kaffet.

Akta er, gott folk.
Göran och Per

6  Tack Göran A
Omdömet skrevs 24 november 2014

Det är andra gången för att besöka restaurangen. Var glad att äta där. det är värt pengarna. Utmärkt mat med afterrat och annorlunda sallad.

2  Tack Ammara A
Omdömet skrevs 15 november 2014 från mobil enhet

Har varit med kompisar..måste säga de har riktigt indisk mat ..rekommendera som gillar kryddigt indisk mat..mycket bra servis Och traditional mat.. UNDERBART!

Tack Akif S

Resenärer som tittade på Punjabi Restaurant tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt Punjabi Restaurant? Berätta vad du tyckte!