“Riktigt indisk mat i Lund”
Omdöme om Punjabi Restaurant

Punjabi Restaurant
Rankad som nr 86 av 249 Restauranger i Lund
Kök: Indiskt, Nepalesiskt, Internationellt, Pakistanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 november 2014 från mobil enhet

Har varit med kompisar..måste säga de har riktigt indisk mat ..rekommendera som gillar kryddigt indisk mat..mycket bra servis Och traditional mat.. UNDERBART!

Tack Akif S

1923 av 88 omdömen

Omdömet skrevs 6 november 2014 från mobil enhet

Blev riktigt besviken när jag läst alla recensioner här. Inget naan, beef-rätten var pressat kebabkött, ingen raita, torr kyckling, riset var inte klart.

Deras kronärtskocksrätt var bäst tillsammans med deras ärträtt. Sedan var personalen trevlig och väldigt serviceminded.

Kommer inte äta där mer tyvärr då jag verkligen sett fram mot nordindisk mat från Punjab.

Tack Joakim R
Omdömet skrevs 14 augusti 2014 från mobil enhet

Jättegod mat till bra pris! Ligger bra och buffén till lunchen är verkligen super! Trevlig personal och fin lokal, rekommenderas!

1  Tack Jojob66
Omdömet skrevs 28 juni 2014

Restaurangen ser kanske inte mycket ut för världen men personalen var väldigt trevlig och maten de serverade va riktigt god! Vi satt och åt på stället men det är nog mer vanligt att ta take-away. Vilket vi kommer göra nästa gång, för maten är värd att äta igen. Här blir det återbesök.

Något försvenskade smaker dock, inte jättestark men väldigt goda smaker.
Jag kommer rekommendera mina vänner att beställa mat från Punjabi om de vill äta indisk/pakistansk mat.

• Atmosfär
1  Tack Sofie W
Omdömet skrevs 9 juni 2014 från mobil enhet

Maten här var riktigt god. Vi var ute efter att äta något starkt, och vi fick det och det var dessutom väldigt vällagad mat, man känner kulturen från Mellanöstern i maten. Kortfattat: gott och prisvärt, kommer definitivt på återbesök.

1  Tack Benji-bjj

Resenärer som tittade på Punjabi Restaurant tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt Punjabi Restaurant? Berätta vad du tyckte!