“Super!”

Kök: Indiskt, Nepalesiskt, Internationellt, Pakistanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 augusti 2014 från mobil enhet

Jättegod mat till bra pris! Ligger bra och buffén till lunchen är verkligen super! Trevlig personal och fin lokal, rekommenderas!

1  Tack Jojob66

2024 av 82 omdömen

Omdömet skrevs 28 juni 2014

Restaurangen ser kanske inte mycket ut för världen men personalen var väldigt trevlig och maten de serverade va riktigt god! Vi satt och åt på stället men det är nog mer vanligt att ta take-away. Vilket vi kommer göra nästa gång, för maten är värd att äta igen. Här blir det återbesök.

Något försvenskade smaker dock, inte jättestark men väldigt goda smaker.
Jag kommer rekommendera mina vänner att beställa mat från Punjabi om de vill äta indisk/pakistansk mat.

1  Tack Sofie W
Omdömet skrevs 9 juni 2014 från mobil enhet

Maten här var riktigt god. Vi var ute efter att äta något starkt, och vi fick det och det var dessutom väldigt vällagad mat, man känner kulturen från Mellanöstern i maten. Kortfattat: gott och prisvärt, kommer definitivt på återbesök.

1  Tack Benji-bjj
Omdömet skrevs 4 augusti 2013

En söndag besökte jag Punjabi. Jag var först ute för att köpa en pizza, men denna pakistansk indiska restaurang visade sig ha mat för mellan 80 - 100 kronor ink salladsbuffe, att lägga en extra 10-20 för att få rejäl mat denna söndag jämnfört med den föregående pizzan var det logiskt tänkt värt.

Det var helt folktomt så personalen hade all sin tid för mig. Jag gillar vegetarisk mat och blev glad över deras veg meny på 10 rätter. Indisk mat brukar också vara bäst när de får gå loss på mejeri,grönsaker, frukter och kryddor.

Maten kom in fort, supervarm. Ris med kryddor, en slags ostgryta och sen så mådde jag helt otroligt bra i en halvtimme.

Notera att de inte har serveringstillstånd. Frågade ägaren om varför, och han sa helt enkelt att han inte vill servera sprit," för sprit dricker du på pubben. Här äter du mat. " han erbjöd en smoothie istället på färsk frukt - som jag tacka nej till. Jag är kranvatten killen.

Negativt - atmosfären är inte bra. Den vittnar om att resturangen är rätt nystartad. Med deras passionerat tillagade mat - går det att förbise.

1  Tack MrHenrikOlsson
Omdömet skrevs 23 juni 2013

Efter att ha läst vissa "överväldigande postitiva" kommentarer undrar jag om varit på samma restaurang? Torr och trist förrätt, inget serveringstillstånd, kalt och slamrigt, oätbart lamm, paaner som absolut inte var paaner. Om jag ska säga något plus var det papadoms men jag kommer aldrig att gå hit igen. Så långt från indisk mat!

8  Tack Hoptimisterna

Resenärer som tittade på Punjabi Restaurant tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Punjabi Restaurant? Berätta vad du tyckte!