“Bra middagsupplevelse”

Kök: Amerikanskt, Centraleuropeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jag och flickvän plus ett till par var och åt middag på M.E.A.T och blev helnöjda rätt igenom. God mat, trevlig personal och rimliga priser.

Enda som var ett mycket litet minus var att det blev ganska trångt runt bordet vi satt vid.

Tack joele2017

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Åt lammrack med jättegoda halloumistripes. Perfekt stekt kött och goda tillbehör. Mycket trevlig service personal. Smakrik fördrink på personalens rekommendation. Mmm. Återkommer gärna. I det övre prisklassen.

Tack 552helenan
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Kvalitetskött med perfekt tillredning. Goda och väl balanserade tillbehör. Bra och förekommande service. Är jag sugen på en vällagad köttbit nästa gång när jag är i Lund blir det hit jag går.

Tack CennethU
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Fick vid besöket en hamburgare som var dåligt tillagad och det var tveksamt om man skulle äta den. Oerhört salta pommes som personalen tyckte det var värt att bjuda på en öl för att skölja ned med, dock fick man med den bjudna ölen på notan.

Totalt en dålig upplevelse och återbesök känns avlägset.

Datum för besöket: januari 2018
Tack André H
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Maten är ok. Har varit här 3 ggr, varav en gång var riktigt bra, medan de två andra medelmåttig. Ur namnet och priserna förväntas bra kött, men kan inte påstå att stället står ut på något vis. Servicen är ok och drinkarna bra.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Lise-Lotte K

Resenärer som tittade på M.E.A.T. tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt M.E.A.T.? Berätta vad du tyckte!