“Gott men trångt”

Kök: Amerikanskt, Centraleuropeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs mars 30 2017 från mobil enhet

God mat och trevlig personal. Prisvärt men trångt mellan borden vilket utgör problem för gästerna men borde vara ett större "arbetsmiljö"problem för personalen,

Tack smoff2015

Omdömet skrevs mars 16 2017

En härlig restaurang med fin miljö och väldigt god mat. Deras Mac'n chesse var fantastisk! Vår servitör gjorde ett jättebra jobb, proffsig och kunnig. Går gärna tillbaka.

Tack KentBandersson
Omdömet skrevs mars 5 2017

Besökte MEAT en torsdagskväll med familjen, restaurangen var halvfull och servicen var till en början bra tills ett större sällskap på ca 10 personer fick sitt bord. Det blev uppenbart att vår servitör började ägnade all sin uppmärksamhet mot detta sällskap och vi glömdes bort. Maten var dock god, men snålt tilltaget med pommes, och tyvärr fick vi aldrig bröd i början av sittningen, vilket vi upptäckte först när sällskapet bredvid oss fick detta. När det var dags för dessert fick vi in menyn hastigt, men tyvärr glömdes vi bort igen, och efter ca 15 minuters väntan fick vi nog och lämnade restaurangen med en bitter eftersmak. Vi har varit på MEAT förut och haft bra upplevelser, men denna dag måste servicen haft en rejäl svacka. Det kommer dröja innan jag vill gå tillbaka till MEAT igen.

4  Tack Pontus A
Omdömet skrevs februari 23 2017 från mobil enhet

MEAT är ganska litet och småmysigt steakhouse i centrala Lund

Ikväll åts "pulled pork bullar" till förrätt och hamburgare som huvudrätt.

Båda två smakade alldeles utmärkt

Tack Lars W
Omdömet skrevs februari 14 2017 från mobil enhet

Lunch på uteserveringen är en blandning av fransk känsla och svensk omtanke. Maten är "rejäl" och man tänker sig lätt detta som en ny stamkrog!

Tack FrkRosenknopp

Resenärer som tittade på M.E.A.T. tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt M.E.A.T.? Berätta vad du tyckte!